سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیون

Bridgerton: فصل دو؟ امیدوار برای تمدید سریال Netflix.

Bridgerton در حال حاضر توسط نت فلیکس در دسترس است و آخرین سری فیلمهای شاندا رایمز به محبوبیت زیادی رسیده است در این سریال درام که بر اساس رمان های جولیا کوین ساخته شده است ، فیبی داینور بازی می کند و او امیدوار است که نتفلیکس این سریال را برای فصل دوم تمدید کند.

 موضوع فصل اول هشت قسمتی شخصیت داینور و رابطه عاشقانه بود و احتمالاً  در فصل دوم درباره  برادرش باشد.. او در مورد آخرین سری Netflix ، توسط Deadline، گفت: “من واقعاً نمی دانم که آنها با فصل دوم چه کار خواهند کرد ، اما تصور می کنم اگر آنها رمان ها را دنبال کنند ، آن سفر آنتونی خواهد بود.

من مطمئن هستم که دافنه در نهایت درگیر خواهد شد. اما بله ، من تعجب می کنم که چه شکلی است. من از کشف این موضوع هیجان زده ام. ” هر چند این بازیگر نگران فیلمبرداری است. این سریال موفق به فیلمبرداری در فصل اول Bridgerton در فوریه سال 2020 شد ، درست قبل از اینکه شیوع ویروس فیلمبرداری های تلویزیون را تعطیل کند.

یک فصل جدید باید با رعایت پروتکل های COVID-19 پخش شود. او گفت: “نمی توانم تصور کنم که در این شرایط فیلمبرداری چگونه امکان پذیر است. تعداد زیادی پرسنل وجود دارد ، و این یک سریال بسیار صمیمی است. فقط مرا گیج می کند که چگونه قبل از این واکسنی وجود نداشته باشد ، طبق قوانین Covid از آن فیلم می گیریم. “

در حالی که تمدید اعلام نشده است ، تولید هفتگی نشان می دهد که فیلمبرداری فصل دو در مارس در انگلیس شروع می شود. شما چی فکر میکنید؟ آیا فصل اول سریال تلویزیونی Bridgerton را از Netflix تماشا کردید؟ آیا قصد تماشای فصل دو را دارید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا