سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

واکنش کنداس کامرون برو به ادعای دروغ گفتنش در مورد نخوردن فست فود به مدت 20 سال

کنداس کامرون برو اخیراً موجی در اینترنت ایجاد کرده او به اشتراک گذاشت که در 20 سال گذشته غذای فست فودی نخورده است به جز فروشگاه زنجیره ای همبرگر In-N-Out در ساحل غربی.

او در استوری اینستاگرامی که توسط BuzzFeed ضبط شده  نوشت: «بعضی روزها فکر می‌کنم برگر و سیب‌زمینی‌های سرخ کرده از مک‌دونالد، برگر کینگ یا وندی یا هر مکان دیگری که هرگز در آن غذا نخورده‌ام چگونه است. “آیا می خواهم بفهمم؟ نه.”

با این حال، کاربران شبکه های اجتماعی به سرعت عکسی در سال 2012 را کشف کردند که نشان می داد کنداس فنجانی از Chick-fil-A در دست دارد در حالی که پسرش کمی سیب زمینی سرخ کرده می خورد. این تصویر واکنش های بسیاری را بر آن داشت تا این زن 47 ساله را متهم به دروغگویی در مورد فرار چندین دهه اش از  فست فودی ها کند.

سخنگوی او در بیانیه ای به Insider گفت: “کاندیس به من گفت که پسرش را برای خوردن غذا به Chick-fil-A برده است و او فقط یک آیس تی برای خودش سفارش داده است.”

این نماینده اضافه کرد: “کنداس فقط یک فنجان در دست دارد.”

او در سال 2017 به Cosmopolitan  در مورد رژیم غذایی کنداس گفت : او عمدتاً گیاهخوار هست و از لبنیات، قندهای تصفیه شده و آرد سفید دوری می‌کند

این بازیگر در آن زمان گفت: «وقتی برای ایفای نقشی خاص استخدام می‌شوید و ظاهر خاصی دارید، این چیزی است که باید با آن همراه باشید، به خصوص حضور در یک سریال تلویزیونی.  چیزهایی هست که می دانم دوست دارم بخورم، ولی از آنها دوری می کنم.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا