سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

وکلای اریکا جین دو روز بعد از رها کردن او، برای رسیدگی به پرونده برگشتند.

وکلای اریکا جین روز پنجشنبه  فقط دو روز بعد از درخواست قاضی برای انصراف پرونده، اسناد حقوقی را تنظیم کردند تا به عنوان وکیل او باقی بمانند.

این عکس العملی عجیب و غریب برای Dinsmore & Shohl LLP است که روز سه شنبه برای انصراف از وکالت ستاره 49 ساله “The Real Housewives of Beverly Hills”، در پرونده ورشکستگی همسرش ، تام جیراردی ، مدارک اداری را ارائه داده بود.

خبر تشکیل پرونده اولیه وکلا تنها چند ساعت بعد از انصراف مستند “The Housewife and the Hustler” توسط Hulu منتشر شد ،که طلاق در جریان این زوج و درام حقوقی جیراردی را پوشش می داد.

در آن زمان ، این شرکت حقوقی ادعا کرد که “رابطه اعتماد و اطمینان که برای رابطه ی مناسب بین وکیل و مشتری ضروری است ، از بین رفته است و ، در ارزیابی حسن نیت مشاور ، این رابطه غیرقابل جبران است.”

مشخص نیست که چگونه جین و دینزمور و شول از آن زمان رابطه شان را برقرار کرده اند – یا آنچه که Bravole مشهور در مورد جیراردی ، 82 ساله ، به اتهام سرقت پول از مشتریانش می دانسته است. او ادعا کرد که قبل از تشکیل پرونده طلاق در نوامبر 2020 از فعالیت او اطلاعی نداشته است.

در این مستند تهیه شده توسط ABC اشاره شد که جین به عنوان منشی یکی از Girardi’s LLC ذکر شده است و پول به شرکت او ، EJ Global منتقل شده است.

سانی هاستین که در این مستند حضور داشت ، گزارش داد که این ستاره ادعای بسیاری از وسایل لوکسش را که هدیه ایی از طرف جیراردی به او بوده است را کرده است ، و آنها را به عنوان “اموال جداگانه” در طلاقش ذکر کرده است.

در همین حال ، براندون لووری گزارشگر خبرهای قانون 360 ، در این مستند اظهار داشت: “[تام و اریکا] در این مرحله ورشکستگی با هم هستند. خیلی از این بدهی هایی که آنها در مراحل ورشکستگی دارند ، احتمالاً با هم دارند. برای او سخت خواهد بود که بگوید از چیزی که در جریان است اطلاعی نداشته است. “

خواننده “How F-ks” به طور رسمی به اتهام جرائمی که نیاز به وکالت داشته باشد متهم نشده است. با این حال ، او و جیراردی به اختلاس از طریق وجوه تسویه طلاقشان برای کمک به قربانیان پرواز 610 هواپیمای لاین متهم شدند.

یک دادخواست در ماه دسامبر که توسط ادلسون PC ، یک شرکت طبقاتی و نماینده قربانیان تشکیل شد ، ادعا کرد ، “در حالی که اریکا علناً تقاضای طلاق کرد … با توجه به اطلاعات و عقاید ،” طلاق “به سادگی یک تلاش نادرست برای محافظت از کلاهبرداری پول تام و اریکا در برابر آنها است که به دنبال جمع آوری بدهی های تام و شرکت حقوقی او GK هستند. “

جین قبلاً  ادعا های جیراردی را انکار کرده بود و در تریلر فصل 11 “RHOBH” گفت که “هیچ کس جز او جوابش را نمی داند.”

پرونده طلاق همچنان ادامه دارد ، زیرا جیراردی مجبور به ورشکستگی غیر عمدی شد و این پرونده هنوز در جریان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا