سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کایلی جنر به مناسبت روز پدر عکسی با تراویس اسکات منتشر کرد.

کایلی جنر عکسی از خودش را در حالی که تراویس اسکات دخترشان ، استورمی وبستر را به احترام روز پدر در آغوش گرفته بود به اشتراک گذاشت.

بنیانگذار لوازم آرایشی کایلی ، که گفته می شود دوباره با اسکات رابطه دارد ، روز یکشنبه در اینستاگرام نوشت که او و استورمی 3 ساله از داشتن تراویس در زندگی “خوشبخت” هستند.

او در عکسی که در سفر تولد 2019 او به ایتالیا گرفته شده است ، عنوان کرد: “روز پدر مبارک travisscott یک روز برای بزرگداشت پدر بودنت کافی نیست”. “ما از داشتن تو خیلی خوشبخت هستیم.”

اسکات در جواب ادای احترام با یک سری قلب و ایموجی اظهار نظر کرد.

به نظر می رسد طرفداران از این که این زوج بار دیگر و دوباره رابطه عاشقانه داشته باشند خیلی ناامید هستند ،اما از صبح روز دوشنبه بیشتر از 11 میلیون نفر این عکس را لایک کردند. 

در اوایل این ماه ، جنر 23 ساله و استورمی به مدت 24 ساعت به شهر نیویورک رفتند تا با اسکات 29 ساله در هفتاد و دومین سالانه Parsons Benefit ، که جایزه دریافت کرد ، روی فرش قرمز بروند.

به گزارش  E! News ،تراویس رپر “Sicko Mode” در صحنه اعلام کرد: “استورمی دوست دارم ، و همسرم، دوست دارم”.  

همانطور که Page Six به طور انحصاری در ماه مه گزارش داد ، جنر و اسکات برای جشن تولد 29 سالگی رپر در میامی با یکدیگر بودند.

با این حال ، چندین منبع در آن زمان به ما گفتند که آنها با هم نبودند و فقط دوست بودند.

جنر و اسکات در سال 2019 از هم جدا شدند اما همچنان مشترکا فرزندپروری می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا