سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
پیشخوان اروپاسبک زندگیمجله پزشکی و سلامت

به گفته متخصصان تغذیه ، بهترین مکمل ها برای هضم غذا را بررسی کنید.

ممکن است شما را متعجب کند ، اما طبق گفته وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده ، بین 60-70 میلیون آمریکایی از یک یا چند بیماری دستگاه گوارش (GI) یا اختلالات رنج می برند. و با تحقیقات بیشتر در مورد میزان تأثیر سلامت روده بر سلامت کلی شما ، ممکن است بدنبال راه هایی برای تقویت آن باشید.

علاوه بر تقویت فیبر با برنامه صحیح در رژیم غذایی یا از بین بردن عادتهای ناسالم در سبک زندگی ، ممکن است به مکملی وابسته باشید تا از سیستم هضم شما پشتیبانی بیشتری کند.

اما همه مکمل ها مثل هم نیستند. هنگام خرید مکمل ها ، مهم است که به دنبال یک مارک معتبر باشید که بر تست تأکید دارد.

“برخی از عواملی که به شما کمک می کنند معتبر بودن یک برند را تعیین کنید ، شامل تعهد شرکت در انجام تحقیقات بالینی است و اینکه آیا این شرکت هیچگونه گواهینامه شخص ثالث شخصیتی مانند NSF دریافت کرده است یا خیر ، “

کری گانس ، متخصص تغذیه و رژیم MS ، RDN ، CDN ثبت شده در شهر نیویورک میگوید:
“آزمایشات مجاز NSF برای میزان مضر آلاینده ها و تأیید مکمل حاوی مواد ذکر شده روی برچسب است.”

1_ پروبیوتیک:

اول باید دقیقاً بدانید که پروبیوتیک چیست.

گانس می گوید: “پروبیوتیک ها میکروارگانیسم های زنده هستند که ممکن است به تعادل مجدد میکروبیوم شما کمک کنند و می توان آنها را” کارگران “در روده دانست و آنها از راه های مختلف به نفع روده شما کار می کنند. 

بانی Taub-Dix ، MA ، RDN ، CDN ، نویسنده کتاب خواندن قبل از خوردن آن –  می گوید: “نشان داده شده است که پروبیوتیک ها به هضم غذا کمک می کنند ، از سیستم ایمنی بدن شما پشتیبانی می کنند ، التهاب را کاهش می دهند و موارد دیگر.

2 پست بیوتیک

گانس می گوید: “پست بیوتیک ها متابولیت هایی هستند که توسط میکروارگانیسم های مفید ساخته می شوند ؛ به عبارت دیگر ، نتیجه نهایی.” “ایجاد متابولیت (پست بیوتیک) یکی از نتایج اصلی متابولیسم پری بیوتیک ها (فیبرهای گیاهی ویژه” سوخت “یا همان مواد غذایی برای پروبیوتیک ها) و پروبیوتیک ها است. پستی بیوتیک ها ممکن است به حمایت از سلامت روده و ایمنی بدن کمک کنند.”

تحقیقات در مورد پستی بیوتیک نشان داده است که آنها می توانند به تنظیم میکروبیوم شما کمک کرده و از سلامت روده پشتیبانی کنند.

3 امگا 3

سیلویا ای کلینگر ، DBA ، MS ، RD ، CPT ، رژیم درمانی ثبت شده و صاحب ارتباطات غذایی Hispanic می گوید: “نشان داده شده است که اسیدهای چرب امگا 3 مانند EPA و DHA فوایدی را در طول زندگی فرد ایجاد می کنند.” “به طور خاص ، اسیدهای چرب امگا 3 می تواند برای کسانی که یبوست دارند مفید باشد زیرا به عنوان روان کننده در روده و همچنین به عنوان یک ماده ضد التهاب عمل می کند.”

4 ال-گلوتامین

  آندره گرانج ، متخصص تغذیه رژیم غذایی می گوید : ال-گلوتامین همچنین یک مکمل عالی برای سلامت روده است. به طور خاص ، مشخص شده است که این ماده فعالیت سلولهای ایمنی بدن را افزایش می دهد و التهاب روده را کاهش می دهد .

5 ویتامین D

کلینگر می گوید: “ویتامین D علاوه بر کمک به شما در حفظ استحکام استخوان ها و دندان ها ، حمایت از سیستم ایمنی بدن ، سیستم عصبی ، سلامت ریه و سلامت قلب و عروق ، برای سیستم هضم نیز مفید است.”

Taub-Dix اضافه می کند ، “ویتامین D نقش مهمی در سالم نگه داشتن دستگاه گوارش شما دارد زیرا نشان داده شده است که میکروب ها را در روده شما افزایش می دهد و نشان داده شده است که التهاب را برای کسانی که مشکلات هضم دارند کاهش می دهد.”

مطالعات نشان داده است که این بیماری مخصوصاً در مبتلایان به سندرم روده تحریک پذیر است زیرا در غنای باکتریایی افزایش می یابد که به نوبه خود به کاهش علائم IBS کمک می کند.

6 B-Complex

گرانژ می گوید: “B-Complex نه تنها به یک ویتامین بلکه به بسیاری از ویتامین ها اطلاق می شود که همه در گروه” B “قرار دارند (به عنوان مثال B1 ، B2 ، B3 ، B6 ، B12 و بیوتین). وی گفت: “ویتامین های مختلف گروه B نقش های مختلفی در روده دارند ، اما بسیاری از ویتامین های گروه B باعث می شوند که روده بتواند به درستی تجزیه و از غذایی که می خوریم استفاده کند.”

7 ویتامین C

Taub-Dix خاطرنشان می کند: “بیشتر مردم به چگونگی شروع هضم در دهان فکر نمی کنند.” “ویتامین C به حمایت از سلامت لثه و دندان کمک می کند و همچنین باعث افزایش جذب آهن می شود ، ماده مغذی دیگر برای حمایت از سلامت روده.”

8 منیزیم

Taub-Dix می گوید: “منیزیم چهارمین ماده معدنی فراوان در بدن ما است.” “منیزیم هضم را بهبود می بخشد زیرا نقش خود را به عنوان آنزیمی برای متابولیسم پروتئین ، کربوهیدرات ها و چربی بازی می کند.”

وی خاطرنشان کرد که از مکمل های مختلف منیزیم نیز می توان برای درمان علائم گوارشی مانند سوزش معده ، سوء هاضمه و یبوست استفاده کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا