سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار ورزشی

حضور احسان حدادی در لیگ دوومیدانی/ تمرین یا تصمیم‌گیری برای المپیک؟

[ad_1]

قهرمان پرتاب دیسک آسیا قبل از اعزام به المپیک در لیگ باشگاه‌های کشور شرکت می‌کند.

به گزارش ایسنا، احسان حدادی، قهرمان پرتاب دیسک آسیا قصد دارد برای محک زدن خود قبل از اعزام به المپیک توکیو در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور شرکت کند. مرحله اول این مسابقات ۲۶ و ۲۷ تیر ماه در تهران برگزار می‌شود.

حدادی از طرف چندین باشگاه از جمله پلیمر خلیج فارس و سپاهان پیشنهاد دارد اما هنوز مشخص نیست که با کدام تیم در لیگ شرکت می‌کند. 

شنیده شده حسن تفتیان هم که اکنون در اردوی فرانسه به سر می‌برد، پس از بازگشت به ایران در این مسابقات به رقابت با دیگر دوندگان می‌پردازد.

البته شائبه‌هایی در مورد حضور حدادی در لیگ مطرح شده است و شنیده  شده این ورزشکار قصد دارد خود را محک بزند تا در صورتی که وضعیت پرتاب‌ها و مصدومیتش مناسب نباشد از حضور در المپیک انصراف بدهد. البته مسوولان فدراسیون هنوز در این مورد اظهار نظر رسمی نکرده‌اند. 

این شائبه در حالی مطرح شده که غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی پیش از این اعلام کرده بود که حدادی حتما در المپیک توکیو شرکت می‌کند و مانعی برای فعالیت ندارد. 

انتهای پیام

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا