سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

سریال ” دختر پشت پنجره ” و ” سه خواهر” به بازار جهانی می آیند.

کانال دی که چند سال متوالی دوران بدی را در  پخش سریال هایش پشت سر گذاشته بود، این بدشانسی را با سریال “Sadakatsiz” (بی صداقت) با بازی جانسو دره , ملیس سزن و جانر جیندوروک از بین برد.

سریال Camdaki Kız ( دختر پشت پنجره) با بازی بورجو بیرجیک یکی از این سریال ها بود. این سریال که فصل گذشته شروع شد، با علاقه قابل توجهی توسط مخاطبان دنبال شد هرچند که به اندازه روزهای اول رتبه را بالا نبرد.

کانال دی با سریال Yargı ( قضاوت) که  پخشش این فصل شروع شد بدشانسیش را به طور جدی عوض کرد. سریال Üç Kız Kardeş ( سه خواهر) که بعد از آن پخش شد، بی صدا اما عمیق آمد و با آخرین قسمتش در صدر لیست ریتینگ قرار گرفت!

کانال دی هم اکنون خودش را برای نمایش این سریال ها در خارج از کشور آماده می کند. سینا کولوغلو منتقد تلویزیونی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت که سریال کانال D در دو بخش مهم به نمایش درخواهد آمد.

سینا کولوغلو با اشاره به اینکه دختر پشت پنجره یکی از بهترین سریال‌های تلویزیونی است، در حساب کاربریش در شبکه‌های اجتماعی اظهار داشت:

بگذارید دو سری مارکت مهم صنعت را بگویم. یکی SerieS Mania است و  دیگری، MIPTV که در 4 آوریل راه اندازی می شود. سه سریال تلویزیونی که کانال D به آنها اهمیت می دهد در این مارکتها به نمایش گذاشته می شود. کمدی رمانتیک Baht Oyunu و  دو درام جاه طلبانه ” سه خواهر ” و ” دختر پشت پنجره ”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا