سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

تریلر جدید Johnny English Strikes Again و بازگشت مامور دست و پا چلفتی

به گزارش نسیم ورد و در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ، Focus Features و Working Title Pictures تریلر جدید فیلم Johnny English Strikes Again را منتشر کردند. در این فیلم به کارگردانی David Kerr و نویسندگی William Davies بازیگرانی از جمله Rowan Atkinson, Ben Miller, Olga Kurylenko, Emma Thompson, Jake Lacy حضور دارند. این فیلم توسط Tim Bevan, Eric Fellner, Chris Clark تهیه می شود.

این سری کمدی ساخته شده از روی فرنچایز James Bond با فیلم سال ۲۰۰۳ به نویسندگی Davies با همراهی نویسندگان سری James Bond یعنی Neal Purvis و Robert Wade (نویسندگان Casino Royale, Skyfall) آغاز شد، و داستان Johnny English یک مامور MI-7 سرگردان را روایت می کرد. در آن فیلم همچنین Ben Miller, Natalie Imbruglia, John Malkovich حضور داشتند. آن فیلم با بودجه ۴۰ میلیون دلاری، در باکس آفیس جهانی فروشی ۱۶۰ میلیون دلاری داشت.

دنباله آن فیلم با نام Johnny English Reborn هشت سال بعد یعنی سال ۲۰۱۱ اکران شد و به همان اندازه فیلم قبلی در باکس آفیس جهانی فروش داشت. در آن فیلم نیز Gillian Anderson, Dominic West, Rosamund Pike, Daniel Kaluuya, Richard Schiff حضور داشتند.

Johnny English Strikes Again در تاریخ ۲۶ اکتبر در سینماها اکران خواهد شد.

خلاصه رسمی داستان Johnny English Strikes Again:

Johnny English Strikes Again سومین فیلم در سری کمدی Johnny English است، و در آن شاهد بازگشت Rowan Atkinson در نقش مامور مخفی دست و پا چلفتی هستیم. داستان فیلم از جایی شروع می شود که یک حمله سایبری، هویت تمام ماموران مخفی بریتانیا را فاش می کند، و حالا امید سرویس مخفی بریتانیا فقط به Johnny English است. Johnny که قصد بازنشستگی دارد، وارد ماموریتی خطرناک برای یافتن هکر عامل این حمله می شود. Johnny به عنوان مردی با مهارت های کم و روش های خاص، باید به چالش های تکنولوژی مدرن غلبه کرده تا بتواند این ماموریت را با موفقیت به پایان برساند.

je3_apple_2764x4096-540x800 johnny_english_quad-650x488 JWSA1-650x368 Johnny-English-Strikes-Again-Trailer-2-650x342 johnny-english-strikes-again-phpktdmih-650x366

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا