سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بلیک شلتون با واکنشهایی از آهنگ جدیدش بنام “حداقل دستمزد” ‘Minimum Wage’ روبرو شد.

بلیک شلتون برای آهنگش بنام “حداقل دستمزد” با واکنش جدی روبرو شده است در حالی که مردم در آمریکا با بیماری همه گیر ویروس کرونا درگیرند.

بلیک اولین آهنگ جدید تلویزیون NBC  ویژه شب سال نو  را در کنار کارسون دالی برای آغاز سال 2021 اجرا کرد. خواننده کانتری به مجری برنامه گفت که نامزدش ، گوئن استفانی ،به برادرش ، تاد ،کمک کرد تا این  ویدیو را کارگردانی کند.

آهنگ جدید این هنرمند مربوط به عشق او به گوئن استفانی خواننده 51 ساله است و شامل شعری است که بسیاری از افرادی که آن را دیده اند ناراحت شدند.

“دختر ، عشق تو می تواند باعث شود مردی با حداقل دستمزد احساس ثروتمندی کند.”

با توجه به این واقعیت که بیماری همه گیر ویروس کرونا باعث تعطیل شدن بسیاری از مشاغل و بیکار شدن تعداد بی شماری از آمریکایی ها شده است ، مردم خیلی زود به توییتر رفتند تا خواننده را به دلیل انتشار آهنگی که به اعتقاد آنها “آوا کر” ( عدم درک اجتماعی ) است ، سرزنش کنند.

یکی از کاربران نوشت: ” گوش دادن به بلیک شلتون میلیونر وقتی در پایان سال 2020 درباره” عشق با حداقل دستمزد “آهنگ می خواند ، ممکن است هدفش را برای مخاطبان از بین برود.

یکی دیگر از آنها در توییتی نوشت: من موسیقی او را دوست دارم اما این اهنگ خوب نیست. با وجود بسیاری از مردم از کار و تلاش ، آهنگ کمی آواکر ( عدم درک اجتماعی ) است. کاش او  کارهایش را با دقت بیشتری می نوشت زیرا او یک آهنگساز باورنکردنی است.

 

یکی دیگر از کاربران نوشت:”چی!؟ بلیک شلتون حتی در واقعیت با حداقل دستمزد است؟  آیا الان در Home Depot کار می کنید یا جای دیگر؟ می خواهی اجاره من را پرداخت کنی؟

این آهنگ هنوز به طور کامل منتشر نشده است و شلتون هنوز به طور علنی درباره این واکنش در شبکه های اجتماعی اظهار نظر نکرده است.

از صبح روز پنجشنبه ، ویروس کرونا جدید بیش از 82791،115 نفر را در 191 کشور و سرزمین آلوده کرده است ، و در نتیجه حداقل 1،806،488 نفر منجر به مرگ شده است. در ایالات متحده ، تمام 50 ایالت بعلاوه ناحیه کلمبیا موارد تأیید شده COVID-19 را گزارش کرده اند که بیش از 19،744،737 بیماری و حداقل 350،000 مرگ را به خود اختصاص داده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا