سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

شان پن تا زمان واکسیناسیون کامل عوامل از ادامه حضور در سریال Starz خودداری می کند.

شان پن از بازگشت به کار در سریال Gaslit از شبکه Starz با مضمون واترگیت امتناع می ورزد تا زمانی که کل  عوامل تولید ، و نه فقط بازیگران و عوامل اصلی آن ، علیه ویروس COVID-19 واکسینه شده باشند.

به گزارش Deadline  ، پن پس از بازگشت از جشنواره فیلم کن برای اکران Flag Day,، فیلمی را که او کارگردانی کرد و در کنار کاترین وینیک (آسمان بزرگ) ، دخترش دیلن پن و جاش بازی کرد ، موضع خود را در مورد تهیه کننده UCP روشن کرد.

 

پروتکل های ایمنی COVID فعلی در هالیوود ، که محصول بسیاری از مذاکرات با اتحادیه های مختلف بود ، فقط به تولیدکنندگان “گزینه اجرای سیاست های واکسیناسیون اجباری برای بازیگران و عوامل در منطقه A بر اساس تولید ” مجوز را می دهد. ” (منطقه A شامل جاهایی است که بازیگران بدون ماسک جمع می شوند و در صحنه بازی می کنند و فقط توسط اعضای اصلی عوامل احاطه شده اند.)

پن کاملاً واکسینه شده است و این موضع گیری را به دلیل نگرانی برای خود یا همبازی هایش انجام نداده است ، امییسا می داند که عوامل واکسینه نشده  به طور بالقوه می توانند ویروس را گسترش دهند.

در این سریال جولیا رابرتس نقش «مارتا میچل» را بازی می‌کند، یک سلبریتی و همسر وکیل وفادار نیکسون «جان میچل» که شخصیتی کلیدی در واترگیت بود. مارتا علی‌رغم وابستگی‌اش به حزب، اولین شخصی بود که در مورد مشارکت نیکسون در واترگیت هشدار داد و زندگی خود و رئیس جمهور آمریکا را متزلزل کرد. پن نقش همسر او «جان میچل» را بازی می‌کند. او به عنوان یک وکیل عالی رتبه، معتمدترین مشاور نیکسون و بهترین دوستش بود. او که همسرش را عاشقانه دوست داشت مجبور بود از میان مارتا و رئیس جمهور یکی را انتخاب کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا