سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار حوادث

خشونت های سریالی در آمریکا / تیراندازی مرگبار در تراموا

خشونت های سریالی و مرگبار در آمریکا همچنان قربانی می گیرد؛ علت آن هم آزاد بودن و قانونی بودن حمل و خرید سلاح برای همه است.

تمام تلاش ها برای قانونمند این موضوع به دلیل دخالت لابی قدرتمند و پرنفوذ اسلحه بر سیاستمداران آمریکایی ناکام بوده است.

در تازه ترین تیراندازی خونبار در آمریکا،پس از یک دعوا و درگیری بدنی در قطار شهری سبک (تراموا) واقع در دالاس سه جان باخته و مجروح برجای گذاشت.

این اتفاق امروز دوشنبه به وقوع پیوست و رسانه ها آن را پوشش دادند.

بر اساس گزارش های رسیده، بعد از اوج گرفتن درگیری ها و دعوای پیش آمده در تراموای «گرین لاین» واقع در ایستگاه هاچر در دالاس آمریکا،شخص مسلحی شروع به تیراندازی کرد.

طبق گفته ی مسئولان محلی،تیراندازی این شخص باعث مرگ یک نفر و زخمی شدن دو نفر دیگر شد،گفته می شود دلیل آغاز این دعوا،بحث و جدل دو نفر با همدیگر بوده است.

رسانه های آمریکایی گزارش دادند دلیل اوج گرفتن دعوا را نمی دانند اما بعد از تیراندازی آن شخص مسلح، دو نفر شامل یک نفر عابر بی اطلاع مجروح شدند و یکی از آنها علیرغم این که به بیمارستان رسید ولی به دلیل عمق جراحت جان سپرد، یک نفر دیگر هم ترکش تیر به او خورده بود نیز مورد درمان قرار گرفت.

پلیس آمریکا اعلام کرده هنوز مظنون این کار بازداشت نشده است و آنها درصدد دستگیری وی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا