سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

اردال بشیکچی اوغلو به زودی با نقشی که خیلی به او می آید به شبکه ATV می رود!

اردال بشیکچی اوغلو که با بازی منحصر به فردش طرفداران خاصی دارد. این بازیگر ماهر که اخیرا در  سریال Kağıt Ev ( خانه کاغذی ) حضور داشت، خودش را برای سریال جدید و بازی در نقشی که خیلی به او می آید آماده می کند.

اردال بشیکچی اوغلو به عنوان بازیگر نقش اول سریال حکیم اقتباسی ترکی از سریال آمریکایی Your Honor,حضور خواهد داشت که در زمان پخش آن در آمریکا خیلی تاثیرگذار بود. این سریال که پیش بینی می شود در ترکیه توجهات زیادی را به خودش جلب کند از شبکه ATV پخش خواهد شد.

سریال  آمریکایی Your Honor در مجموع در 10 قسمت پخش شد. حکیم  پدر پسر جوانی است که به طور تصادفی پسر یک پدر مافیایی فوق‌العاده خطرناک را به قتل رسانده است.

مدت هاست که جست و جو برای پیدا کردن بازیگری که شخصیت مایکل دسیاتو، شخصیت اصلی سریال را به تصویر می کشد، ادامه دارد. در ابتدا نام هالوک بیلگینر برای این نقش مطرح شد و بعد نام اوکتای کاینارکا به وسط آمد. با این حال، این ادعاها درست نبود و در نهایت با اردال بشیکچی اوغلو به توافق رسیدند.

در سریال حکیم , ابرو اوزکان , ایلایدا آلیشان و بوراک داکاک هم حضور دارند. سونر کانر و ارکان تونچ کارگردانی این سریال را بر عهده خواهند داشت و فیلمنامه آن را یلماز شاهین می نویسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا