سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

سریال زخم قلب به پایان رسید، پس یاغمور تانریسوسین الان چه کار می کند؟

سریال Kalp Yarası ( زخم قلب) توسط ATV به دلیل رتبه پایین در ماه قبل لغو شد. فیلمبرداری در آنتاکیا هم خوب پیش رفت و زوج یاغمور تانریسوسین و  گوکان آلکان مورد تحسین زیادی قرار گرفتند.

سریال زخم قلب که به خاطر داستانش هم مورد علاقه مخاطبان قرار رفت، در تابستان سال گذشته پخشش شروع شد و در فصل زمستان هم نتیجه خوبی را به همراه داشت. یاغمور تانریسوسین که پس از فیلمبرداری در آنتاکیا به استانبول برگشته و  به استراحتش ادامه می دهد. این بازیگر درباره سریال گفت: «زخم قلب تمام شد. کار خوبی بود من 9 ماه  در هاتای زندگی کردم و  تازه به استانبول آمده ام.
او توضیح داد که این سریال یک پایان ناگهانی نداشت و به روشی برنامه ریزی شده تمام شد:  خیلی خوب بود. تیممان خیلی شیرین بود خداحافظی با دوستان بازیگرمان غم انگیز بود. ما هاتای را خیلی دوست داشتیم.

یاغمور تانریسوسین گفت که به هاتای عادت کرده و  دلش برای آنجا تنگ شده است.

او گفت: غذای هاتای خیلی خوبه، توصیه می کنم امتحانش کنید.

این بازیگر با گفتن اینکه می تواند در جای دیگری غیر از استانبول در پروژه های مختلف شرکت کند، گفت: خوبه که خارج از شهر کار کند.

او اظهار داشت که پیشنهادهایی برای پروژه های جدید دریافت کرده و مذاکراتی انجام داده و گفت زمانی که وضعیت مشخص شود اطلاع رسانی خواهد کرد.

او ادامه داد : شخصیت های زیادی وجود دارد که می خواهد به تصویر بکشد و  می خواهد در تمام داستان های زیبا شرکت کند.

تانریسوسین  تاکید کرد که سریال های تلویزیونی بسیار خوبی را تماشا می کند و تاکید کرد که ترجیح می دهد استراحت کند چون مدت زیادیه که کار می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا