سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

دو خبر بد از سریال یاساک الما اومد! ادا اجه خبر بدی داد که باعث ناراحتی هواداران خواهد شد!

سودا ارگینجی که سریال Seni Kalbime Sakladım (من تو را در قلبم پنهان کردم) در دست دارد، با ادا اجه که به مدت پنج فصل در سریال Yasak Elma (سیب ممنوعه) حضور داشته ملاقات کرد. این دو بازیگر زن در دو فصل اول سریال Yasak Elma با هم همبازی بودند.

ادا اجه در فصل ششم سریال Yasak Elma به ایفای نقش اصلی ادامه خواهد داد. از سوی دیگر سودا ارگینچی با داستان کمدی عاشقانه ای که به عنوان سریال تابستانی روی پرده آمد، گام جدیدی در حرفه اش برداشت. این بازیگر که همیشه در تولیدات نمایشی او را تماشا کرده ایم، این بار با سریالی سرگرم کننده تری مقابل هوادارانش حاضر شده است.

این بازیگر که نقش اصلی را با اکین مرت دایماز به اشتراک گذاشت، گفت که همه چیز در صحنه فیلمبرداری به خوبی پیش رفت. ادا اجه همچنین عنوان کرد که این سریال پنجشنبه ها از TRT1 پخش می شود و او هم آن را دنبال می کند.
ادا اجه با به اشتراک گذاشتن این خبر که سریال Yasak Elma تا ماه اکتبر ساخته نخواهد شد، طرفداران این سریال را هم ناراحت کرد. همچنین مشخص شده  که یاساک الما که در فصل های قبل پخش خود را از سپتامبر ماه آغاز کرده بود، در آینده این فصل با مخاطبان دیدار خواهد کرد.
علاوه بر این، اکنون مشخصه که فصل ششم پایانی خواهد بود. این اتفاق دیگری بود که باعث ناراحتی مخاطبان شد زیرا آخرین فصل سریال بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا