سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بریتنی اسپیرز و سام اصغری قصد نامزدی دارند.

بریتنی اسپیرز و سام اصغری منتظر بودند تا قدم بعدی را در رابطه شان بردارند.

این زوج پس از ملاقاتشان در اکتبر 2016 در هنگام فیلمبرداری موزیک ویدئوی “Slumber Party” بریتنی رابطه شان را شروع کردند . یک منبع به ET می گوید که پس از نزدیک به پنج سال زندگی مشترک ، این دو آماده نامزدی هستند.

این منبع به ET می گوید: “بریتنی و سم یک زوج بی نظیر هستند. اما برای آنها ، همه چیز مربوط به زمان بندی است.” “همه رویاهای آنها برای رابطه شان به دلیل ماجرای محافظه کاری متوقف شده است. آنها نتوانسته اند مانند یک زوج معمولی و بالغ پیشرفت کنند. رابطه شان شبیه دوستی های دبیرستان است. این تجربه آنها در دو سال گذشته بوده است . ”

این منبع ادامه می دهد: “اوضاع بالاخره در حال تغییر است و برای آنها بسیار واقعی شده است که به زودی می توانند کنترل امور را به دست بگیرند و کنترل کامل را به عنوان یک زوج داشته باشند.” “آنها آماده اند تا فصل بعدی را بپذیرند و بدون محدودیت یا بدون احساس اینکه در بند هستند یکدیگر را دوست داشته باشند. به طور طبیعی ، نامزدی گام بعدی است.”

“آنها سرانجام به” زمانی “نزدیک می شوند که  همه چی به نفع  آنها می شود. . همه چیز برای سم بسیار واقعی است ، و نامزدی اکنون بیش از هر زمان دیگری در ذهن او است. او و بریتنی این را بسیار می خواهند.”

اصغری در میان جلسات اخیر محافظه کاری بزرگترین متحد اسپیرز بوده است و حمایتش را از خانمش در رسانه های اجتماعی نشان داده است. هفته گذشته ، اسپیرز از دوست پسرش به خاطر بودن در کنار او “در سخت ترین و بهترین سالهای زندگی” قدردانی کرد.

رابطه او با اصغری نقش مهمی در شهادت بریتنی در سالن دادگاه در اوایل سال جاری ایفا کرد ، زمانی که اسپیرز ادعا کرد که تحت مسائل سرپرستی  ، نمی تواند ازدواج کند یا بچه دیگری داشته باشد.

یک منبع به ET گفت: “بریتنی و سم اساساً زندگی خود را به عنوان یک زوج تحت مقررات منع رفت و آمد می گذرانند. او می خواهد از همه محدودیت ها رهایی یابد و آماده است تا برای زندگی اش بجنگد ،  “سم به بریتنی افتخار می کند . این رهایی اوست و مدت زیادی در راه است.”

ET در سال 2019 با اصغری ملاقات کرد و در آنجا  سام اصغری ابراز امیدواری کرد که روزی با اسپیرز ازدواج کند.

اصغری در پاسخ به این سال که آیا در آینده با اسپیرز ازدواج می کند یا خیر ، پاسخ داد: “کاملا”. “این کاری است که هر زوجی باید انجام دهند. این تمام اصل رابطه است – ما یک خانواده هستیم.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا