سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینمااخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپاسینمای جهان

کلونی و پیت در فیلم جدید کارگردان مرد عنکبوتی بازی می کنند.

جان واتس ، کارگردان فیلم های مرد عنکبوتی MCU ، نویسندگی و کارگردانی پروژه ای  با بازی جورج کلونی و برد پیت را بر عهده گرفته است.   این فیلم جدید بدون عنوان با کارگردانی واتس ، همکاری بعدی سونی و  استودیو مارول است. هر دو فیلم قبلی مرد عنکبوتی که او کارگردانی کرده بود ، مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه و مرد عنکبوتی: دور از خانه ، با استقبال چشمگیر منتقدان ، تماشاگران و باکس آفیس روبرو شد و این دو فیلم 2 میلیارد دلار فروش جهانی داشتند. استودیو مارول هم اکنون برای کارگردانی ریبوت فیلم Fantastic Four  به واتس اعتماد کرده است.

جورج کلونی و برد پیت در این سالها تنها در چند فیلم با هم بازی کرده اند ، اما سالهاست در پروژه های جداگانه دیگری  همبازی کرده اند. مهمتر از همه ، این زوج در سه گانه Ocean با هم بودند ، جایی که پیت نقش Rusty Ryan و کلونی  نقش Danny Ocean  را بازی کرد. آنها همچنین در Burn After Reading که توسط برادران کوئن کارگردانی شده بود ، حضور داشتند.  پیت در فیلم هایی مانند روزی روزگاری … در هالیوود ، Se7en و Moneyball بازی کرده است. کلونی هم در فیلم هایی از جمله جاذبه ، آقای فاکس فوق العاده و بالا در آسمان نقش های قابل توجهی داشته است.

حالا گزارش ها حاکی از آنه که دو ستاره هالیوود در فیلم آینده جان واتس بازی خواهند کرد. بوریس کیت از هالیوود ریپورتر این خبر را در توییتر منتشر کرد . فعلا جزییات بیشتری در دسترس نیست.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا