سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباردکوراسیونگوناگونمجله هفتگیمطالب جالبمقالات

جعبه گل شیشه‌ای با گل رز جاودان تکی

جعبه گل شیشه‌ای با گل رز جاودان تکی خرید گل رز جاودان موضوعی است که طی این متن به شکل مفصلی بررسی میشود. گل رز جاودان چیست؟ ایدهی این گلها از کجا آمده؟ رنگ هر گلی چه مفهومی را القا میکند؟ چگون…

جعبه گل شیشه‌ای با گل رز جاودان تکی

خرید گل رز جاودان موضوعی است که طی این متن به شکل مفصلی بررسی میشود. گل رز جاودان چیست؟ ایدهی این گلها از کجا آمده؟ رنگ هر گلی چه مفهومی را القا میکند؟ چگونه از این گل‌ها مراقبت کنیم؟ این سوالات از جمله سوالهایی هستند که در این مقاله پاسخ داده میشوند.

دغدغه‌ی خرید یک هدیه‌ی مناسب

خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که قصد خرید یک هدیه برای کسی را داریم اما نمی‌دانیم چه چیزی برای او بخریم. گاهی می‌خواهیم هدیه‌یمان خاص و زیبا باشد یا مفهوم خاصی را منتقل کند. تمام این ویژگی‌ها می‌تواند در یک هدیه مناسب وجود داشته باشد. زمانی که در مورد انتقال مفهوم صحبت می‌کنیم اولین هدیه‌ای که به ذهن هر کسی می‌رسد گل‌ها هستند گل‌هایی که رنگ متناسب با مفهوم مورد نظر ما را داشته باشند. اگر چه گل‌ها واقعا هدایای زیبا و پر مفهومی هستند اما به دلیل استفاده‌های مکرر در زندگی روزمره دیگر جلوه‌ی قدیم را ندارند. ضمن این که گل‌های طبیعی بعد از مدتی خشک می‌شوند اگر هم مصنوعی باشند طراوت و زیبایی گل‌های تازه را ندارند. اما کماکان برای این که گل‌ها را از دایره‌ی انتخاب خود دور کنید زود می‌باشد. چرا که شما انتخاب جدید‌تری به نام رز جاودان دارید.

رز جاودان چیست؟

شاید برایتان سوال پیش بیاید که رز جاودان چیست؟ باید بگوییم که سوال به جایی پرسیده‌اید. گل رز نماد عشق و محبت می‌باشد بنابراین چقدر خوب می‌شود اگر این رز که نماد عشق و محبت است عمر جاودانه‌ای داشته باشد تا جایی که عشاق بمیرند ولی عشقشان جاودانه بماند. تا این حد نه اما راهی ابداع شده که میتواند طول عمر این گل‌ها را تا چند سال افزایش دهد. پیشنهاد می کنیم برای مطالعه بیشتر در مورد گل رز جاودان به parsinews.ir مراجعه کنید. در این مقاله از ساخت تا خرید گل رز جاودان به صورت جامع صحبت شده است.

گل رز جاودان
گل رز جاودان

روش تولید رز جاودان

روش تولید این رزها کاملا طبیعی است به این طریق که بعد از بریدن ساقه‌ی گل آن را در یک ماده‌ی محافظ که بر پایه‌ی گلیسیرین و سایر مواد طبیعی است قرار می‌دهند تا این ماده جایگزین ساقه بشود این فرآیند طی چند روز کامل می‌شود.
ایده‌ی رز جاودان از کجا آمده؟
ایده‌ی رز جاودان از دل برنامه دیو و دلبر بیرون آمده جایی که جادوگر گلی را به دیو داد تا در تولد بیست و یک ‌سالگی‌اش شکوفه دهد و طلسم دیو شدنش بشکند. البته اگر قبل از آن عشق واقعی را احساس کرده باشد. اگر به رزهایی که در جعبه گل‌های استوانه‌ای هستند نگاه کنید می‌بینید که کمی شبیه به گل شازده کوچولو هم هستند گلی که در سیاره‌اش منتظر ماند تا شازده کوچولو به درستی معنای عشق و تعهد را بفهمد و پیش او باز گردد.

تولید رز جاودان
تولید رز جاودان

طول عمر گل رز جاودان و معرفی بهترین برند تولید کننده این گلها

هر چند که بعضی از کمپانی‌ها ادعا کردهاند که اگر این گل‌ها از شیشه‌شان بیرون نیایند نامیرا می‌شوند اما تا الان چنین اتفاقی نیفتاده و خیلی از گل‌ها علی رغم طول عمر زیادی که داشتند پس از مدتی تغییر شکل داده‌اند. این که این گل‌ها چقدر عمر می‌کنند و واقعا جاودانه هستند یا نه به دو عامل بستگی دارد. اول شرایط نگهداری و دوم شرکت سازنده. در مورد نحوه‌ی نگهداری باید بگوییم که این گل‌ها نگهداری خاصی نمی‌خواهند و فقط باید آن‌ها را از یک سری چیزها دور نگه دارید که کمی پایین‌تر در موردش صحبت می‌کنیم رز جاودان اکوادور در آمریکای جنوبی بهترین نمونه در زمینه تولید رز جاودان است که طول عمر بسیار زیادی دارد. اکثر نمونه‌ها تا دو سال به راحتی سالم می‌مانند اگر چه برای نمونه‌های داخلی این حداقل کمی پایین‌تر است.

نگهداری از گل رز جاودان

اول از همه این که به هیچ عنوان گل را از جعبه‌اش بیرون نیاورید. سعی کنید به آن ضربه‌ی ناگهانی وارد نشود. گل را لمس نکنید. هر چند گفتن این نکته ضرورتی ندارد اما گفتنش خالی از لطف نیست به این گل‌ها آب ندهید. تابش مستقیم آفتاب دشمن جان این گل‌ها می‌باشد و رطوبت هوای پنجاه درصدی کفایت می‌کند. ضمن این که گل‌ها را از هر ماده‌ی شیمیایی و گرد و غبار دور نگه دارید.

روشهای نگهداری
روشهای نگهداری

محبوبیت این گل‌ها در سال 2020

رز جاودان در سال 2020 تبدیل به یک هدیه‌ی ترند شده بود. و خیلی‌ها ترجیح می‌دادن به جای خریدن یک جعبه گل رز، ‌یک گل رز جاودان زیبا با جعبه گلی شیشه‌ای تهیه کند. این نمونه گل‌ها تنوع و رنگ‌های متفاوت و متعددی دارند و شما می‌توانید به راحتی هر نمونه گلی که دوست داشتید تهیه کنید. این گل‌ها یک هدیه بسیار لوکس و خاص می‌باشند و حتی کسانی که به گل علاقه ندارند را به وجد می‌آورند. شاید دلیلش هم این باشد که این گل‌ها در عین حالی که طبیعی هستند نیاز به مراقبت خاصی ندارند و پژمرده یا خشک نمی‌شوند.

انتقال مفاهیم با کمک رنگ‌ها

همان طور که گفتیم هر گلی یک مفهومی را منتقل می‌کند به طور مثال رز قرمز مفهوم عشق و علاقه را منتقل می‌کند. برای تنوع دادن به کار و انتقال مفاهیم متنوع رزهای جاودان را با رنگ‌ها متفاوتی تولید می‌کنند که در ادامه به تعدادی رنگ و مفهوم اشاره می‌کنیم تا به هنگام خرید یک گل رز انتخاب هوشمندانه‌تری داشته باشید.
نارنجی: رنگ نارنجی نشان دهنده‌ی تشویق و حمایت شما می‌باشد زمانی که می‌خواهید به کسی قوت قلب بدهید یا دستاوردها و موفقیت‌های او را جشن بگیرید می‌توانید به فکر خرید گل رز نارنجی باشید.
صورتی: رنگ صورتی نشان دهنده‌ی تحسین می‌باشد. اگر برای کسی می‌خواهید هدیه بگیرید که قابل تحسین است و احترام شما را برانگیخته می‌توانید رزی به رنگ صورتی برای او تهیه کنید.
زرد: علی رغم این که در ذهن اکثر مردم چنین ثبت شده که رنگ زرد نماد نفرت است اما باید بگوییم برعکس رنگ زرد نشان دهنده‌ی دوستی می‌باشد. اگر می‌خواهید به دوستتان بگویید که دلتان می‌خواهد دوستی‌تان جاودانه باشد می‌توانید یک گل رز جاودانهی زرد خریداری کنید.
سفید: سفید نشان دهنده‌ی خلوص و پاکی است. چرا که رنگ سفید کوچک‌ترین آلودگی یا ناخالصی را نشان می‌دهد. این رزهای سفید می‌توانند برای عیادت هم استفاده شوند. این گل‌ها را می‌توانید به کسی که به خانه‌ی تازه‌ای رفته یا کار جدیدی را شروع کرده هم هدیه بدهید چرا که رز سفید نشان دهنده‌ی آغاز دوباره نیز می‌باشد.

کلام آخر؛ خرید یک گل رز برای خود

یک جعبه گل شیشه‌ای همراه با گل رزی که نمی‌میرد می‌تواند هدیه‌ی بسیار زیبایی باشد. البته نگران نباشید اگر کسی این گل‌ها را به شما هدیه نمی‌دهد می‌توانید یک گل رز چند رنگی برای خودتان بخرید و نشان دهید که چقدر خودتان را دوست دارید چقدر احترام برای خود قائلید و چقدر خود را تحسین و برای ادامه راه تشویق می‌کنید.

گل رز چند رنگ
گل رز چند رنگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا