سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکی

ابراهیم تاتلیسس دارایی های خود را یک به یک اعلام کرد! ….از هتل ها تا کباب فروشی ها؛ آنچنان ثروت هنگفتی در کار نیست.

ابراهیم تاتلیسس، (یکی از هنرمندان قدرتمند موسیقی محلی ترکیه) به اختلافات ملکی درباره ثروت خود پایان داد و دارایی های خود را یک به یک اعلام کرد. در ثروت تاتلیسس، از هتل تا زمین، از کانال تلویزیونی تا کباب فروشی، ثروت هنگفت و آنچنانی وجود ندارد.

ابراهیم تاتلیسس خواننده مشهور ترکیه ای (ملقب به امپراطور) دارایی های خود را اعلام کرد. ثروت تاتلیسس آن‌چنان زیاد نیست. از کباب‌فروشی‌ها تا هتل‌ها، از لیموزین تا زمین هایش؛ این هنرمند مشهور همه چیز را درباره اموالش گفت و میزان ثروت خود را اعلام کرد.

در روزهای گذشته فهرستی با عنوان «سلبریتی‌هایی که ثروتشان شگفت‌انگیز است» در رسانه‌ها منتشر شد. تاتلیسس که نامش در صدر فهرست قرار دارد، من تکذیب اخبار مربوط به خود اعلام کردثروتی که در لیست ذکر شده است صحت ندارد و خودش ثروتش را اعلام کرد.

به اشتراک گذاری تمام دارایی های ابراهیم تاتلیسس (که خود آنها را یک به یک به صورت مکتوب اعلام کرد) در دستور کار قرار گرفت. دارایی های ابراهیم تاتلیسس به شرح زیر است:

یک مغازه کباب فروشی، ساختمان تلویزیون، ساختمان گروه شرکت های تاتلیسس ، کارگاه و فروشگاه تاتلیسس ها، زمینی به مساحت 1ونیم هکتار در سیران تپه، یک ویلا در دمیرجی کوی آلارکو؛ سه آپارتمان در سیران تپه اویاک، یک آپارتمان در شانلی اورفا.3هکتار زمین در شانلی اورفا، یک واحد آپارتمان در خانه های فولکارت نارلیدره، ویلا در عمارت هادیمکوی گونیشیگی، 1 قایق، 2 قایق تندرو، 2 خودروی مرسدس، 3 جیپ، 1 لیموزین، 20 وسیله نقلیه شرکتی، آپارتمان 48 واحده تاتلیسس پارادایس و یک ویلا در آن در شهر بدروم بیتز،هتل ساحلی گولو با 26 اتاق در کنار دریا در زمینی به مساحت 6 ونیم هکتار در بدروم بیتز،6.5 هکتار زمین در بدروم بیتز،هتل تاتلیسس 6 طبقه در کوش آداسی در زمینی به مساحت تقریبا 8 هکتار با 157 اتاق و 315 تخت،5 مغازه کبابفروشی در استانبول،کانال ماهواره ای و شبکه تلویزیونی پخش شده در دی اسمارت و تمپو تی وی که در بسیاری از شهرها به صورت سراسری پخش می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا