سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

صحبتهای جدید جورج کلونی درباره زندگی با همسرش امل و فرزندانش

جورج کلونی بازیگر 60 ساله در  اپیزود 15 نوامبر WTF با مارک مارون در مورد ازدواجش با همسرش امل کلونی، و دوقلوهای 4 ساله آنها الکساندر و الا صحبت کرد و به اشتراک گذاشت .

اگرچه او زمانی از بدنام ترین مجردهای هالیوود بود، اما تمام دیدگاه جورج – از جمله افکار او در مورد پدر بودن – با ملاقات با امل 43 ساله تغییر کرد.

جورج , امل را اینطور توصیف کرد: «امل فوق العاده ترین، باهوش‌ترین و زیباترین زنیه که تا به حال ملاقات کرده‌ام».

او ادامه داد: “ببین، من نمی خواستم ازدواج کنم. من نمی خواستم بچه دار شوم و بعد این انسان خارق العاده وارد زندگی من شد و من دیوانه وار عاشقش شدم. “و من از همان لحظه ای که او را ملاقات کردم می دانستم که همه چیز متفاوت خواهد بود.”

جورج و امل در سال 2014 پس از کمتر از یک سال آشنایی با یکدیگر ازدواج کردند. جورج گفت، در حالی که آنها قبل از نامزدی در واقع «هرگز درباره ازدواج صحبت نکردند»، اما رویکرد متفاوتی را در مورد تشکیل خانواده در پیش گرفتند.

جورج لحظه ای را به یاد می آورد که تصمیم گرفتند برای بچه دار شدن اقدام کنند. “ما حدود یک سال بود که ازدواج کرده بودیم و در خانه یکی از دوستانمان بودیم و آنها یک بچه در آنجا داشتند که صدای بلند و اعصاب خرد کنی داشت!”

به گفته جورج  این زوج برای مدتی بیرون رفته بودند که آمل گفته بود که احساس می کند “خیلی خوشبختند..”

جورج به یاد می آورد که به همسرش گفت: “و من گفتم: “آره ما خوشبختیم، ما خوش شانسیم که همدیگر را پیدا کردیم.” “و او گفت: “به نظر می رسد که این شانس را باید با افراد دیگری تقسیم کنند.”

او ادامه داد هیچ یک از آنها در آن لحظه درباره بچه دار شدن «تصمیمی نگرفته بودند». “بعد من فقط گفتم “خب، اگر تو باشی منم هستم.”

او درباره دوقلوهایشان که در ژوئن 2017 به دنیا آمدند، گفت: ” دوستشون دارم و خدا را شکر که آنها همدیگر را دارند.”

پدر بودن مطمئناً شادی بیشتری در زندگی جورج  ایجاد کرده است. او در پادکست به مارک گفت: «نمیتونی تصور کنی که چقدر خوشحالم. این چیز بسیار عجیبیه که باید بگویم.»

در مورد آینده اش، پدر دو فرزند قصد دارد حجم کاریش را کم کند تا تا آنجا که می تواند وقتش را با خانواده بگذراند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا