سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

میدو واکر از پدرش پل به مناسبت هشتمین سالگرد درگذشتش تجلیل می کند.

میدو واکر در هشتمین سالگرد مرگ پدرش، پل واکر،  به او ادای احترام کرد.

این مدل 23 ساله روز سه شنبه در اینستاگرامش عکسی از او منتشر کرد که در دوران کودکی او را در آغوش گرفته بود و دستانش را دور گردنش حلقه کرده بود . او در کپشن عکس نوشت: “بی‌نهایت دوستت دارم و دلتنگت هستم. امروز و هر روز زندگی تو، عشق تو را جشن می‌گیرم. و تو، بهترین دوست منی.” جوردانا بروستر، و لوداکریس  ستاره های سریع و خشن برای آن ایموجی قلب و دعا گذاشتند.

در  پست بعدی، میدو از کسانی که می‌خواهند به پدرش ادای احترام کنند خواست که در رسیدن به هدف بزرگ و کمک به بنیاد خیریه پل واکر برای  جمع‌آوری پول برای اسباب‌بازی‌های بچه های نیازمند،با این بنیاد همکاری کنند. او در کپشن پست نوشت: “برای ارج نهادن به میراث پدرم، امیدواریم برای انجام کارهای خوب به ما بپیوندید. امروز، سود حاصل از ورژن PWF Yeti Mug ما مستقیماً به جمع آوری اسباب بازی#ToysForTots 🧸💜💞💓⭐️ اختصاص می یابد.!”

در همین حال، وین دیزل به همبازی فقیدش ادای احترام کرد.  دیزل یک توضیح طولانی برای عکس منتشر کرد که میدو را در لباس عروسی نشان می داد.

پل، در 30 نوامبر 2013  در یک سانحه رانندگی در، کالیفرنیا جان باخت. میدو در زمان تصادف غم انگیز پدرش 15 سال داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا