سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

مراحل فیلمبرداری فیلم Black Widow رسما آغاز شد!

[ad_1]

با انتشار تصاویری از پشت صحنه فیلم مورد انتظار Black Widow (بیوه سیاه یا عنکبوت سیاه)، مراحل فیلمبرداری فیلم Black Widow رسما آغاز شد. شما در انتهای همین پست می توانید این تصاویر را مشاهده نمایید.

بازیگرانی همچون او-تی فگبنل (O-T Fagbenle)، بازیگر سریال The Handmaid’s Tale (سرگذشت ندیمه)، نامزد جایزه اسکار برای فیلم The Favourite (سوگلی) یعنی ریچل وایس (Rachel Weisz)، دیوید هاربر (David Harbour) ستاره سریال Stranger Things (جیزهای عجیب) و فلورنس پیو (Florence Pugh) بازیگر فیلم Fighting with my Family (جنگیدن با خانواده ام) به همراه اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

ما هنوز اطلاعات چندانی از داستان این فیلم نداریم. ولی فقط همینو می دونیم که اتفاقات این فیلم قرار است پیش از اتفاقات فیلم Iron Man 2 (مرد آهنی ۲) جریان داشته باشد و همچنین Scarlett Johansson قرار است بار دیگر نقش ناتاشا رومانوف (Natasha Romanoff) را در این فیلم بازی کند. فیلم Black Widow یکی از فیلم های پس از فیلم Avengers: Endgame (انتقام جویان: پایان بازی) و فاز چهارم دنیای MCU خواهد بود. همانطور که می دانیم، Cate Shortland (کیت شورتلند)، کارگردانی فیلم Black Widow را بر عهده خواهد داشت. Jac Schaeffer (جک شفر) و Ned Benson (ند بنسون) نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند.

 

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا