سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

پزشکی قانونی می گوید که علت مرگ ایوانا ترامپ حکم یک حادثه را دارد

به گزارش ET علت مرگ ایوانا ترامپ به‌تازگی فاش شده ، و علتش  “جراحات ضربه‌ای بر بالاتنه” است.

به گفته دفتر بازرسی ارشد پزشکی نیویورک سیتی ، نحوه مرگ همسر سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، “حادثه” ذکر شده است. این دفتر همچنین افزود: “با انتشار این تصمیم، OCME بیشتر در مورد تحقیقات اظهار نظر نخواهد کرد.”

این خبر تنها یک روز پس از آن منتشر می شود که رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ  در شبکه های اجتماعی تایید کرد که مدل سابق و مادر سه فرزند بزرگسال ترامپ در خانه اش در نیویورک درگذشت. او 73 سال داشت.

پلیس نیویورک به ET تأیید کرد که در حدود ساعت 12:40 بعد از ظهر تماسی مبنی بر ایست قلبی فردی در خیابان 64 شرقی دریافت کردند . او گفت که مرگ هیچ عنصر جنایی ندارد و حالا دفتر بازرسی پزشکی از این ادعاها حمایت می کند. بر اساس گزارش های متعدد، ایوانا در پایین پله خانه اش در منهتن جسد پیدا شد.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در شبکه‌های اجتماعیش نوشت: «من بسیار متأسفم که به همه کسانی که او را دوست داشتند،  اطلاع می‌دهم که ایوانا ترامپ در خانه‌اش در نیویورک درگذشت. او فوق‌العاده بود. ، زن زیبا و شگفت انگیزی که زندگی عالی و الهام بخشی داشت.»

ایوانا و دونالد که در سال 1977 ازدواج کردند و در سال 1992 طلاق گرفتند، سه فرزند مشترک داشتند – دونالد جونیور 44 ساله، ایوانکا 40 ساله و اریک 38 ساله – و 10 نوه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا