سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دوآ لیپا و انور حدید پس از 2 سال رابطه از هم جدا شدند.

به گزارش نشریه People دوا لیپا و انور حدید رابطه شان را تمام کردند و اوقاتشان را جدا از هم می گذرانند.” “آنها در حال کشف چیزهایی هستند.”

دوا، 26 ساله و انور، 22 ساله، اولین بار در ژوئیه 2019  در فستیوال موسیقی تابستانی بریتانیا در لندن با هم دیده شدند.

در ماه سپتامبر، این زوج با شرکت در شو مارک جیکوبز در هفته مد نیویورک، که خواهران سوپر مدل انور، بلا و جی جی حدید هم در آن حضور داشتند، رابطه عاشقانه شان را تایید کردند. اولین حضور فرش قرمز آنها تنها دو ماه بعد در مراسم جوایز موسیقی آمریکا در نوامبر اتفاق افتاد.

از آن زمان به بعد، با وجود اینکه دوا در چندین مراسم خانوادگی حدیدها ، از جمله تعطیلات مشترک و جشن تولد 23 سالگی بلا در سال 2019 حضور داشت اما  این زوج رابطه شان را نسبتا محرمانه نگه می داشتند.

منبعی گفته : او در چند ماه گذشته زمان زیادی را با آنها گذرانده است و آنها واقعاً با آغوش باز از او استقبال کردند. مادر انور یولاندا حدید دوا را دوست دارد و از اینکه میبینه انور خوشحاله او هم خوشحال است.”

در مصاحبه ای با ووگ بریتانیا در ماه فوریه، دوا توضیح داد که او و انور تصمیم گرفتند حریم خصوصی شان را حفظ کنند.

دوا در این مصاحبه گفت: «ما خاطرات و تجربیات باورنکردنی با هم داریم و اگر چیزی هست که می‌خواهیم با هم به اشتراک بگذاریم، خیلی خوبه اما در عین حال، ما کاملا خصوصی هستیم.”

این نوازنده ادامه داد: “ما فقط به اندازه ای که می خواهیم شما از رابطه مان ببینید به شما نشان خواهیم داد. ”

در عوض، این زوج هر از گاهی در شبکه های اجتماعی‌شان درپست‌هایشان به مناسبت تولد، تعطیلات، و سایر رویدادهای مهم زندگی یکدیگر عکس به اشتراک گذاشتند و از همدیگر نوشتند مانند زمانی که دوا جایزه گرمی را برای بهترین آلبوم وکال پاپ در سال 2021 دریافت کرد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا