سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

اولین اجرای پیانوی کیت مدیلتون در مقابل عموم

کیت میدلتون  در شب کریسمس (24 دسامبر)، به تام واکر خواننده اسکاتلندی روی صحنه پیوست تا برای  آهنگ او “برای کسانی که نمی توانند اینجا باشند” پیانو بنوازد.

در طول ویژه برنامه ای که از ITV پخش شد و در The Chapter House در کلیسای وست مینستر برگزار شد، کیت به طرز چشمگیری استعدادهای موسیقیش را در حین نواختن پیانو نشان داد و واکر  30 ساله هم ترانه را می خواند و گیتار می نواخت.

این اولین اجرای عمومی پیانوی میدلتون 39 ساله بود.با وجود اینکه میدلتون در مورد مهارتش در نوازندگی پیانو سکوت کرده تام لحظاتی را صرف تعریف و تمجید از او کرد.

این ویدیو را از اینجا ببینید. 

او در مورد اجرای دونفره شان گفت: “بدون شک، این یک تجربه بی نظیر در زندگی ام بود.” اصلا آسان نیست که با چند نوازنده که قبلاً با آنها ننواختی، پشت پیانو بروی و به طور زنده جلوی دوربین بنوازی، اما او کاملاً همه را میخکوب کرد.”

پس از اجرا ، کیت میدلتون در مورد اهمیت ویژه کریسمس صحبت کرد.

در پیامی در اینستاگرام نوشته: ” کریسمس افراد الهام بخش زیادی را برای شبی پر از سرود و موسیقی بی نظیر گرد هم آورد.” اما مهمتر از همه،  جشن گرفتن حسن نیت، کارهای محبت آمیز، عشق، همدلی و شفقت بود که به مردم کمک کرد تا از این دوران سخت عبور کنند.»

“ما دوران بدی را پشت سر گذاشتیم. ما چالش های زیادی داشتیم. ما عزیزانمان را از دست داده ایم. ما کادر درمان را تحت فشار بسیار زیاد دیده ایم. و همچنین از نظر عاطفی و اجتماعی بیشتر از یکدیگر فاصله گرفته و منزوی شده ایم.”

او ادامه داد: «اما فکر می‌کنم از طریق همان جدایی، ما متوجه شده‌ایم که چقدر به یکدیگر نیاز داریم و چگونه مهربانی و کارهای محبت‌آمیز واقعاً می‌تواند به ما در مواقع پریشانی آرامش و تسکین دهد.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا