سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

علت مرگ ژان مارک ولی کارگردان سریال دروغهای کوچک بزرگ مشخص شد.

جزئیات جدیدی درباره درگذشت غیرمنتظره ژان مارک ولی، کارگردان «باشگاه خریداران دالاس» منتشر شده است.

منابع به ددلاین گفتند که گمان می رود این کارگردان 58 ساله در کریسمس در خانه اش در خارج از شهر کبک به علت حمله قلبی فوت کرده باشد.

ولی کارگردان «دروغ های کوچک بزرگ» در حال آماده شدن برای میزبانی از مهمانان در آخر هفته بود و  احتمالاً در 25 دسامبر فوت شده و صبح روز بعد پیدا شده است.

ولی کسی بود که به سلامتیش خیلی اهمیت می داد اغلب از نوشیدن مشروبات الکلی خودداری می‌کرد، دائماً ورزش می‌کرد و روش‌های تنفسی  ویم هوف را تمرین می‌کرد، که شامل حبس کردن نفس برای مدت طولانی، اغلب در محیط‌های سرد است.

روز دوشنبه از این کارگردان تجلیل شد و بسیاری از سلبریتی ها به دوست مرحومشان ادای احترام کردند.

پل فیگ، کارگردان فیلم «جاسوس» در توییتی نوشت: «خدای من، این خیلی غم انگیزه. چه فقدان بزرگی او یک فیلمساز فوق العاده با استعداد بود. با عرض تسلیت و محبت به خانواده ایشان. #RIPJeanMarc.”

شیلین وودلی و ریس ویترسپون، ستاره‌های سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» نیز ادای احترام کردند.

ویترسپون 45 ساله در توییتی نوشت: «قلب من شکسته . دوست من. دوستت دارم.”

جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا هم نوشت: «علاقه ژان مارک ولی به فیلم‌سازی و داستان‌سرایی بی‌نظیر بود – استعداد او هم همین‌طور. او با کار و هنرش در کبک، سراسر کانادا و سراسر جهان آثار خوبی از خودش بر جای گذاشت. قلب من با خانواده، دوستان و طرفدارانش در سوگ مرگ ناگهانی او است.”

از کارگردان «ویکتوریا جوان» دو پسرش، الکس و امیل، و همچنین خواهر و برادرهایش ماری-ژوزه والی، استفان توسینانت و جرالد والی به یادگار مانده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا