سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کانیه وست خانه ای 4.5 میلیون دلاری در همان خیابانی که کیم کارداشیان زندگی می کند خرید.

کانیه وست فاصله اش را با کیم کارداشیان همسر سابقش و چهار فرزندشان نزدیک نگه می دارد. طبق گزارشها این خواننده رپ خانه ای را در همان خیابانی که کیم زندگی می کند به قیمت 4.5 میلیون دلار خریده است.

این خانه با پنج اتاق خواب و چهار سرویس بهداشتی در 20 دسامبر خریداری شد. خرید این خانه در همان ماهی انجام شد که کارداشیان برای تسریع روند طلاقش به دادگاه درخواست داد.

در اسناد به دست آمده توسط ET، کارداشیان 41 ساله گفت که مشکلات او با کانیه غیرقابل حله.

آنها خواهان این هستند که مسائل مربوط به حضانت چهار فرزندشان  و همچنین مسائل دارایی و تقسیم دارایی ها جدا از موضوع وضعیت تأهل آنها بررسی شود و به کیم اجازه می دهد تا از نظر قانونی زودتر مجرد شود.

کیم پس از شش سال زندگی مشترک در ماه فوریه از کانیه درخواست طلاق داد. او خواستار حضانت حقوقی و فیزیکی مشترک چهار فرزندشان نورث، 8 ساله، سنت، 6، شیکاگو، 3، و سام، 2 ساله شده بود.

وست در مورد رابطه اش با همسرش صحبت کرده است. در طول کنسرت رایگان لری هوور بنفیت که در این ماه برگزار شد، طرفداران متوجه شدند که کانیه در آهنگهایش می خواهد کیم برگردد. او فریاد می زد: “من نیاز دارم که به سمت من بیای کیمبرلی.”

تاریخ دادگاه برای طلاق این زوج 22 مارس تعیین شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا