سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

تریلر مستند جنت جکسون تاریخ اکران را فاش می کند.

تریلر جدید مستند جنت جکسون، JANET، منتشر شد. خبر ساخت  این مستند که اوایل سال گذشته اعلام شد، اما پنج سال از ساخت آن می گذرد، نگاهی دقیق تر و صمیمی تر به زندگی، حرفه و همه چیز این خواننده می اندازد. . خوشبختانه، طرفداران مجبور نخواهند بود زیاد منتظر بمانند چون قسمت اول این  مستند  در 28 ژانویه 2022، پخش خواهد شد.

طرفداران می‌توانند در این تریلر کاوش بیشتری در موضوعاتی مانند دوران کودکی، سال‌های اولیه زندگی حرفه‌ای‌اش، مادر بودنش، تاریخچه عاشقانه‌اش، رسوایی برنامه Super Bowl XXXVIII در نیمه‌وقت و  اینکه چگونه اتهامات علیه برادرش، مایکل جکسون،  بر حرفه او تأثیر گذاشت, کنند.

این کلیپ سه دقیقه‌ای همچنین تأثیر پدرش را بر حرفه‌ او و همچنین فشارهایی بر او به خاطر داشتن یکی از معروف‌ترین نام‌های خانوادگی در صنعت موسیقی را بررسی می‌کند. با این حال، علیرغم موانع زیادی که بر سر راه او قرار داشت، او همچنان توانست به یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان این صنعت تبدیل شود و از نظر بسیاری ها از او به عنوان یک اسطوره زنده یاد می شود.

تریلر را می توانید از اینجا ببینید.

در این تریلر می بینیم که بسیاری از افراد مشهور برجسته میراث و تأثیرپذیری او  را تأیید می‌کنند. ماریا کری، سیارا، ساموئل ال. جکسون، ژانل مونایی، میسی الیوت، ووپی گلدبرگ، رجینا کینگ، تایلر پری و تیانا تیلور برخی از سلبریتی هایی هستند که در حال تمجید از جکسون دیده می‌شوند و ساموئل ال او را بزرگترین خانم عرصه نمایش نامید.

این مستند توسط بن هیرش کارگردانی شده و توسط Workerbee و Associated Entertainment Corporation تهیه شده است. جنت و برادرش، رندی جکسون، به عنوان تهیه کننده اجرایی هم فعالیت می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا