سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیهخبر های داغ

بالاخره سریالی از جان یامان که ماه هاست در ایتالیا زندگی می کند می آید!

جان یامان بدون شک حالا یک برند جهانی است. جان یامان که مدت هاست در ایتالیا زندگی می کند، با هوادارانی از سراسر جهان در اوج زندگی حرفه ایش قرار دارد. جان یامان که پروژه هایی را در ایتالیا اجرا کرده است بالاخره با یک سریال برمی گردد.

این بازیگر که به لطف حضورش در سریالهای ترکی عطر عشق, ماه کامل و آقای اشتباه در ایتالیا حسابی طرفدار پیدا کرده ، حدود یک سال پیش با پیشنهاد بازی در سریال در این کشور ساکن شد.

هدف یامان از رفتن به ایتالیا بازی در نقش اصلی سریال ساندوکان بود. با این حال، زمانی که همه‌گیری شیوع پیدا کرد، فیلمبرداری ساندوکان متوقف شد.

با این حال، جان یامان ایتالیا را ترک نکرد. در این مدت،  در پروژه های تبلیغاتی و مسئولیت اجتماعی در ایتالیا شرکت کرد و برند عطر خودش را هم راه اندازی کرد.این بازیگر خوش تیپ به تازگی کتابی از زندگی خودش هم منتشر کرده است.

جان یامان که یک ساله در ایتالیاست، در سپتامبر  فیلمبرداری سریال پلیسی Come II Mare را آغاز کرد. در این بین پروژه ساندوکان دوباره مطرح شد. گفته شده بود که یامان در فوریه 2022 برای فیلمبرداری سریال ساندوکان سر صحنه می رود.

با این حال، خبری که امروز منتشر شد حاکی از پروژه کاملا متفاوت جان یامان است. بر این اساس،  یامان در سریالی از دیزنی پلاس که در حال آماده شدن برای ورود به بازار ترکیه است، نقش آفرینی کند. Ay Yapım تولید این سریال را بر عهده خواهد داشت. در حال حاضر همین اطلاعات درباره سریال در دسترسه.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا