سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماپیشخوان اروپاسینمای جهان

تاریخ اکران فیلم پروژه آدام با بازی رایان رینولدز تعیین شد.

به گزارش یو اس ای تودی، نتفلیکس به طور رسمی تاریخ اکرانی را برای فیلم جدید پروژه آدام، به کارگردانی شاون لوی و بازی رایان رینولدز تعیین کرده است. این فیلم در نتفلیکس در تاریخ 11 مارس اکران خواهد شد.

پروژه آدام با بازی رینولدز در نقش آدام درباره مردیه که باید در زمان سفر کند تا با پدر مرحومش روبرو شود. واکر اسکوبل هم نقش آدام جوان را بازی می کند و این دو باید در این ماموریت با هم کار کنند.

مارک روفالو  نقش پدر آنها و جنیفر گارنر  نقش مادر آنها را بازی می کند. . زوئه سالدانا، کاترین کینر و الکس مالاری جونیور هم در نقش‌های نامعلومی با آنها همبازی هستند. فیلمبرداری در نوامبر 2020 آغاز شد و در مارس گذشته به پایان رسید. نتفلیکس این فیلم را از پارامونت تحویل گرفت که ابتدا در اکتبر 2012 با حضور تام کروز در نقش آدام معرفی شد.

هم لوی و هم رینولدز در فیلم Free Guy که حدود 121.5 میلیون دلار در داخل کشور فروخت و مورد استقبال منتقدان قرار گرفت به موفقیت رسیدند.  آن فیلم مفهومی بسیار منحصربه‌فرد داشت که بر اساس یک IP موجود نبود، و به نظر می‌رسد که پروژه آدام هم در همین راستا باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا