سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

دو بازیگر جدید و تأثیرگذار در فصل دوم سریال اسم من فرح است داستان را بسیار تغییر می دهند

مخاطبان زیادی مشتاقانه منتظر فصل دوم سریال تلویزیونی Adım Farah (اسم من فرح است) هستند. طرفداران این سریال منتظر داستانی کاملا جدید در فصل جدید هستند.

انگین آکیورک و دمت اوزدمیر انرژی خوبی در سریال داشتند که فصل اولش موفق بود. لحظات احساسی و عاشقانه زوج اصلی داستان که هارمونی آنها مورد پسند مخاطبان قرار گرفت، تماشاگران را در پرده هم مسحور خود کرد.

این تیم گرد هم آمدند و شروع به تصویربرداری برای فصل دوم سریال Adım Farah کردند که با داستان پر اکشن خود جلب توجه می کند. گروه سناریوی سریال به کارگردانی Recai Karagöz در فصل تابستان به شدت روی یک خط داستانی جدید کار کردند.

داستان فصل دوم با حضور دو بازیگر مهم سریال جلب توجه خواهد کرد. شخصیت بهنام قبلاً در پایان فصل اول مشخص شده بود.

پیش از این مشخص بود که فیاض دومان نقش بهنام، پدر کریمشاه را بازی خواهد کرد. فیاض دومان مدعی است که پروژه اسم من فرح است را در فصل جدید به نقطه دیگری می برد.

طبق گزارش ها ، علاوه بر این، سرا کوتلوبی، یکی از ستاره های زن مطرح دوره اخیر، در  فصل دوم سریال  Adım Farah حضور خواهد داشت.

به خصوص طرفداران سریال های ترکی در خارج از ترکیه با کنجکاوی زیادی منتظر فصل جدید پروژه سریال Adım Farah بودند که تیم بازیگران آن با نام های قدرتمندی مانند فیاض دومان و سرا کوتلوبی تقویت شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا