سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان اروپا

صحنه ای که دو بازیگر سرشناس را در سریال عشق بی حد و مرز به گریه انداخت!

در سریال ترکی «Hudutsuz Sevda» (عشق بی حد و مرز) که در کانال Now TV با مخاطبان ملاقات می کند و فصل اول آن روند موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشت، دنیز کان آکتاش و میرای دانر به ایفای نقش می پردازند.

سریال امتیازاتی به دست آورد و در نقطه ای بود که شایسته فصل دوم بود. «عشق بی حد و مرز» بار دیگر در ماه سپتامبر با مخاطبان روبرو خواهد شد. مشخص شد که بوراک سوینچ، بازیگر نقش فیکرت در این سریال و اوزگور امره ییلدیریم  در نقش لونت، واکنش‌های مشابهی به همین صحنه نشان داده‌اند.

بوراک سوینچ، که در برنامه یوتیوب سیبل آرنا، روزنامه‌نگار شرکت کرد، خاطره‌ای را که در این سریال تجربه کرده‌اند، تعریف کرد.

این بازیگر که با موفقیت در شخصیت فیکرت در سریال عشق بی حد و مرز توجه ها را به خودش جلب کرده بود، در قسمت های آخر با صحنه گریه اش خبرساز شده بود.

بوراک سوینچ که تاکید کرد دوستی بسیار خوبی با همبازی اش اوزگور امره ییلدیریم دارد، احساس مشابهی را که در همان صحنه تجربه کردند با این جمله توضیح داد:

«فیلمنامه نویسان در «عشق بی حد و مرز٫»  صحنه گریه متقابل را برای من و اوزغور امره ییلدیریم نوشتند. حوالی شش صبح در حالی که در خانه های خودمان فیلمنامه را می خواندیم و بدون شناخت همدیگر شروع به گریه کردیم. هنوز وقتی در مورد آن صحنه صحبت می کنم اشک در چشمانم حلقه می زند. خیلی چیز عجیبیه فکر می کنم از احساسات ما نسبت به یکدیگر نشات می گیرد.من و اوزگور امره عاشق هستیم. اما به نظر من مردها وقتی گریه می کنند خیلی زشت هستند. مردها نباید گریه کنند ما غیر قابل تحمل می شویم. البته زنان نیز نباید گریه کنند، اما زنان هنگام گریه زیباییشون را از دست نمی دهند.»

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا