سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

اونور سعید یاران به قله شهرت رسیده ، یک قدم به رویاهایش نزدیکتر شده است

اونور سید یاران که به لطف سریال تلویزیونی خواهران و برادران طرفداران زیادی پیدا کرد، یکی از نام هاییه که سر تیتر شبکه های اجتماعی هست.

این بازیگر که با شخصیت دوروک در این سریال به مدت 3 سال توجه  ها را به خودش جلب کرده بود، مدت ها بود که جایگاه اول را در لیست محبوب ترین بازیگران محیط شبکه های اجتماعی رها نکرد.

اونور سید یاران در هفته های اخیر با آکین آکینوزو برای مقام اول رقابت کرد که در نهایت انگین آکیورک پیشتاز شد. این بازیگر با وجود سن کمش هم به خاطر تلاشش در سریال و هم ثبات در توضیحاتش مورد قدردانی قرار می گیرد.

اونور سید یاران که برای خود یک هدف بزرگ دارد و گام های مهمی در این راه در ترکیه برداشته  در حال آماده سازی برای حضور در سینمای اسپانیا است. اونور سید یاران که زبان اسپانیایی یاد گرفت و طرفداران زیادی در این کشور پیدا کرد، گفت که هر روز که می گذرد یک قدم به رویاهایش نزدیک می شود.

این بازیگر در مصاحبه ای در کانال یوتیوب روزنامه صباح گفت: «همه چیز خیلی خوب پیش می رود. من در بهترین دوران زندگی ام هستم، در شادترین مرحله زندگی ام هستم. همه چیز برای من زیباست. هر روز یک پله بالاتر میروم. من هر روز به آرزوهایم نزدیک تر می شوم. این روند برای من  خوشحال کننده ادامه دارد.»

انور با بیان اینکه خانواده اش خیلی از او حمایت کردند گفت: همه چیز در زندگی اش خوب است و ارتباط خوبی با یکدیگر دارند.

اونور سید یاران که در مورد اعتماد کردن به افراد محتاط است در مورد دوستی و اعتماد کردن گفت:

من 4-5 تا دوست دارم. من دوست ندارم افراد جدید زیادی را وارد زندگی خودم کنم و نمی توانم به آنها اعتماد کنم. بودن با دوستانی که مدت هاست می شناسم باعث خوشحالی من می شود. من آنها را خانواده دوم خود می دانم. شما نمی توانید خانواده را انتخاب کنید، اما می توانید دوستان خود را انتخاب کنید. من آن دوستان را خانواده خود می بینم، زیرا آنها افرادی هستند که به انتخابم در کنار خودم هستند. آنها به هر نحو ممکن از من حمایت می کنند.»

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا