سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دریک مجموعه ای از شمع های معطر برندش را به بازار عرضه کرده است.

drake candle

دریک، رپر 34 ساله شمع های معطر  BWFH را راه اندازی می کند که شامل 5 رایحه مختلف است

Carby Musk ، یکی از پنج رایحه ای است که با رایحه ملایم مشک  که مطابق Page Revolve  است. “بوی شبیه ادکلن دریک را می دهد”. این محصول 80 دلاری همچنین رایحه کهربا ، ترمه ، جیر و مخمل را تداعی می کند ، و ادکلن شخصی دریک برنده جایزه گرمی است که هروز از آن استفاده میکند.

به گزارش InStyle ، دریک از ماه ژوئن شروع به تبلیغ شمع های عطریش در شبکه های اجتماعی کرد. او یک استوری اینستاگرامی از چهار ادکلن آبی با برند دست ساز طلا منتشر کرد و عنوان آن را نوشت: “betterworldfragrances به زودی در دسترس است”.

Carby Musk و همچنین چهار عطر دیگر – Sweeter Tings ، Williamsburg Sleepover ، Good Thoughts و Muskoka (به قیمت 48 دلار) همگی در حال حاضر فروخته شده اند.

Sweeter Tings با توجه به توصیف آن در سایت Revolve “یک ادکلن اعتیاد آور و نوستالژیک Oriental Gourmand  است”. این عطر دارای نتهایی از ترنج ، پوست لیمو ، گل رز تیره ، چوب درخت سرو و مشک های ملایم است.

عطر Williamsburg Sleepover دارای نت هایی از گل رز ، سوسن دره ، وتیور ، عنبر ، مشک ، پاچولی و چوب درخت سدر است.

عطر Good Thoughts به عنوان “دسته ای از گل های غنی احاطه شده توسط نور طراوت و شادابی برای انرژی مثبت فریبنده” توصیف شده است. این گیاه دارای روغن ترنج ، جوانه های میخک ، توت های پریمنتو و روغن صنوبر گل سرخ است.

و سرانجام ، ادکلن Muskoka ، با نت هایی از تار توس ، جوانه های گل میخک تازه ، چوب درخت سرو ، چوب صندل و آکورد چرم دودی ، “از گرما سوزان جنگل های در حال سوختن است.”

سایت Revolve در ماه اکتبر خط تولید ادکلن دریک را  با به اشتراک گذاشتن عکسی از رپر در اینستاگرام  منتشر کرد و  نوشت: “در انتظار راه اندازی این فصل تعطیلات ازbetterworldfragrancehouse ، ما با شرکت عطر @ champagnepapi همکاری کردیم تا این 5 ادکلن فوق العاده را عرضه کنیم. 

 

دریک آخرین شخصیتی است که بعد از  گوئینت پالترو ، کیسی ماسگراوز و کیم کارداشیان وست ، شمع معطر را راه اندازی کرده است.

Better World Fragrance House

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا