سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

کادیر دوغلو پس از سریال Gecenin Ucunda هدف جدیدش را تعیین کرده ، او همه را شگفت زده خواهد کرد!

کادیر دوغلو بازیگر معروف همچنان به عنوان تهیه کننده و همچنین بازیگر در شرکت تولید Alim Yapım در این صنعت شرکت می کند. او که پروژه های جدیدی را تدارک دیده و مشتاق امضای آثار مهمی به ویژه در صنعت سینما است، از پروژه جدیدش هم  خبر داد.

آماده سازی فیلم Huysuz Virgin که داستان زندگی هنرمند Seyfi Dursunoğlu را روایت می کند آغاز شده است. دوغلو در حال حاضر به همراه همسرش نسلیهان آتاگول در سریال تلویزیونی Gecenin Ucunda (در انتهای شب) بازی می کند.

اگرچه داستان سریالی که از شبکه استار تی وی پخش می شود چشمگیر است، اما رتبه ها نشان می دهد که حمایت مخاطبان همچنان پایین است.  کادیر دوغلو  همچنین اظهار داشت که آنها امیدوارند که Gecenin Ucunda تا پایان فصل ادامه داشته باشد و هدف خود را تعیین کردند.

این بازیگر مشهور در حالی که به عنوان نقش اول در سریال Gecenin Ucunda ادامه می دهد، روند مهمی را در کارنامه کاری خود به عنوان شریک تولید پروژه پشت سر می گذارد. این واقعیت که سریال در خارج از کشور مورد استقبال ویژه قرار گرفت و فروش آن در کشورهای خارجی به خوبی پیش رفت، اتفاقاتی بود که باعث تملق او شد.

دوغلو  همچنین درباره فیلم Huysuz Virgin صحبت کرد:

“بسیار مفتخرم. Huysuz Virgin داستان موفقیت مرحوم Seyfi Dursunoğlu است. فیلم در مورد این واقعیت بود که او زندگی خصوصی بسیار ساده و مخفیانه داشت.تلاطم، درد، غم و اندوه، زندگی خانوادگی چنان او را تقویت کرد که توانست جایش را در قلب همه  مردم ترکیه باز کند‌.

من فوق العاده افتخار می کنم که این فرصت را داشتم تا زندگی چنین آقایی را روی پرده به تصویر بکشم. امیدوارم بتوانیم آن را با آنچه شایسته است به پایان برسانیم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا