سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

اولیویا رودریگو و آدام فازه بعد از کمتر از یک سال رابطه از هم جدا شدند.

اولیویا رودریگو و آدام فازه جدا شدند. طبق گزارش چندین رسانه  این خواننده 18 ساله و دوست تهیه کننده 24 ساله اش پس از کمتر از یک سال رابطه از هم جدا شده اند.

رودریگو و فازه برای اولین بار در ژوئن گذشته زمانی که با هم در جشن Space Jam: A New Legacy در Six Flags Magic Mountain شرکت کردند، با هم دیده شدند. ماه بعد، آنها در حال بوسه در لس آنجلس دیده شدند.

رودریگو قبل از رابطه اش با فازه، رابطه عاشقانه ای با جاشوا باست، همبازی اش در High School Musical: The Musical: The Series داشت. طرفداران حدس می زدند که بیشتر آلبوم Sour، اولین آلبوم رودریگو، درباره باست خوانده شده و به این ترتیب زندگی عاشقانه این خواننده در کانون توجه قرار گرفت.

رودریگو در ماه آگوست درباره صحبتهایی که در رسانه ها در مورد زندگی عاشقانه اش می شود به  GQ گفت: “سعی می کنم به این چیزها توجه نکنم ، کاملاً صادق باشم. من دوست دارم  که اگر واقعاً چیزی وجود دارد که باید در مورد آن بدانم، تیمم به من بگوید.” زندگی “برای من واقعا سخت بود که مردم را در TikTok  و چیزهایی که زندگی عاشقانه من  17 ساله  را تشریح می کند تماشا کنم. این واقعاً عجیب بود. این چیزها  روی من تأثیر نمی گذارد. اینها تاثیری بر ترانه سرایی و زندگی من ندارد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا