سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

سریال ترکی “مولانا ” با بازی بولنت اینال به زودی پخش می شود.

طرفداران مشتاقانه منتظر پخش سریال “مولانا” از پلتفرم دیجیتال TRT هستند که فیلمبرداری آن در قونیه زادگاه مولانا همچنان ادامه دارد.

بازیگر معروف و با تجربه بولنت اینال که در این سریال, نقش مولانا را بازی می‌کند با جدیدترین پست‌هایش در اینستاگرامش گفت که ” مولانا به زودی می آید.”

زحمت زیادی برای این پروژه که داستان آن در قرن سیزدهم اتفاق می افتد کشیده شده است. .برای ساخت محیط شهری آن دوره در قونیه، و فراهم کردن اکسسوری ها و لباس ها تلاش زیادی شده است. . بولنت اینال عکس هایش را از صحنه فیلمبرداری با دوستان بازیگرش به اشتراک گذاشت.

این تیم که بیش از 2 ماهه در صحنه فیلمبرداری حضور دارد،  فیلمبرداری بیشتر سریال را به پایان رسانده است. انتظار می رود این تیم تا اوایل تابستان به کار روی سریال ادامه دهد.

بولنت اینال با نام های بزرگی همبازیست ، از جمله ایلکر آکسوم، کان ییلدیریم، اوشان چاکیر، آهو ترک پنچه، جان نرجس، آلتان گوردوم و بورچ کومبتلی اوغلو.

کارگردانی این سریال بر عهده Can Ulkay است و فیلمنامه را هم علی آیدین نوشته است.

طرفداران بولنت اینال که با بازی فوق العادش در سریال پایتخت عبدالحمید TRT1 بار دیگر قلبها را تسخیر کرد بی صبرانه منتظرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا