سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

پاسخ پریانکا چوپرا به عذرخواهی رزی اودانل:” یه وقتی برای سرچ کردن اسم من در گوگل بذار “

پریانکا چوپرا تحت تأثیر عذرخواهی رزی اودانل قرار نگرفت. مجری سابق تاک شو اودانل 59 ساله اوایل این هفته به TikTok رفت تا اتفاق شرم‌آوری را که هنگام ملاقات با چوپر 39 ساله و همسرش نیک جوناس در Nobu داشت، به اشتراک بگذارد.

اودانل به چوپرا گفت که پدر او را می شناسد و فکر می کرد که پدرش نویسنده دیپاک چوپرا است. اودانل گفت که از این گاف “خیلی خجالت زده” است و از طرفدارانش پرسید که آیا او “تنها کسیه که فکر می کند” پریانکا دختر دیپاکه؟

او بعداً یک کلیپ دیگری در  TikTok را منتشر کرد و از پریانکا به دلیل این اتفاق ناگوار عذرخواهی کرد و پس از اینکه در اولین ویدیو از او به عنوان “Someone Chopra” نام برد برای اولین بار از نام کوچک چوپرا استفاده کرد.

او گفت: “من فقط می خواهم از او و از همه کسانی که فکر می کردند این واقعاً در شان من نبود عذرخواهی کنم. متاسفم.”

این ژست معذزت خواهی برای پریانکا که روز چهارشنبه در استوری هایش برای پاسخ دادن به او عکس  جدیدی گرفت جذابیتی نداشت.

پریانکا نوشت: «هیچ وقت خودم را آنقدر جدی نگرفته بودم که فکر کنم همه بدانند من کی هستم یا کارم را بدانند. اما اگر می‌خواهید برای یک برخورد خصوصی بسیار ناخوشایند عذرخواهی عمومی کنید، فکر می‌کنم احتمالاً بهترین کار اینه که قبل از انجام آن، نام من را در گوگل جستجو کنید یا حتی سعی کنید مستقیماً با آن تماس بگیرید.»

ستاره Matrix Resurrections افزود: “همه ما سزاوار این هستیم که به دلیل منحصر به فرد بودنمون مورد احترام قرار بگیریم و به خصوص در یک عذرخواهی صادقانه از ما از کلمه “کسی ” یا “همسر کسی” یاد نشود. اگر بتوانیم یاد بگیریم که به تفاوت هایمان احترام بگذاریم، دنیایی که ما فرزندانمان را در آن بزرگ می کنیم، شگفت انگیز خواهد بود.”

او یادداشتی در مورد نام خانوادگی چوپرا اضافه کرد و گفت: “همانطور که قبلاً گفته ام، همه چوپراها به دیپاک بزرگ مربوط نیستند، همانطور که همه اسمیت ها به ویل اسمیت اسطوره مربوط نیستند.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا