سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

سریالی که دنیز چاکیر را متقاعد به بازگشت به صحنه فیلمبرداری کرد، یک سریال بسیار خاص خواهد بود!

دنیز چاکیر بازیگر سرشناس یکی از نام‌هاییه که ترجیح می‌دهد با حضورش در تئاتر، سینما و سریال‌های تلویزیونی در سه مسیر مختلف فعال باشد.

این بازیگر که در سال 1981 در آنکارا به دنیا آمد و همه طرفدارانش را با استعداد فوق العادش مسحور خودش کرد،  در سال 2005 با پروژه ای به نام İki Arada Aşk  به جمع بازیگران سریالهای تلویزیونی پیوست.

بازیگری که با شخصیت فرهوند در سریال ” برگ ریزان ”  Yaprak Dökümü محبوب شد;  در پروژه هایی مانند عفت , راهزنان نمی توانند بر دنیا حکومت کنند و حریم سلطان حضور داشته است.

همچنین این بازیگر معروف همچنین در سریال معصومیت که فصل گذشته از شبکه فاکس پخش شد و به دلیل رتبه پایین با وجود بودجه بالا، پایانی زودهنگام داشت، به ایفای نقش پرداخت.

بسیاری از طرفداران سریال های تلویزیونی با شنیدن پروژه جدید دنیز چاکیر بسیار هیجان زده شدند. دنیز چاکیر متقاعد شد که برای سریال تلویزیونی Aslında Özgürsün که از رمانی به همین نام نوشته دویگو آسنا اقتباس شده بود، به صحنه فیلمبرداری بازگردد.

این سریال درباره دوستی دو زن به نام‌های بلگین و برنا هست که در جامعه بین رویاها و واقعیت‌های زندگیشان تحت فشار هستند.

دویگو آسنا که به عنوان مدافع حقوق زنان هم فعاله، در واقع با داستان برنا، یک تاجر، و بلگین، یک زن خانه دار ناامید، مسائل و مشکلات زنان در جامعه را نشان می دهد.

سریال Aslında Özgürsün نوشته علی کمال گوون در پلتفرمی به نام Gain منتشر خواهد شد. باده ایشچیل هم در نقش اصلی کنار دنیز چاکیر بازی  می کند. در ماه مارس، فیلمبرداری سریال آغاز می شود و  الکین یوجسوی نام دیگریه که در نقش اصلی داستان خواهد بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا