سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

تنش در سریال ” روزی روزگارانی در چوکوروا “. درگیری بین دو بازیگر!

تنش ایجاد شده در پشت صحنه سریال ” روزی روزگارانی در چوکوروا ” که عصر پنجشنبه از شبکه ATV پخش می شد باعث شد تا فیلمبرداری متوقف شود! پس از بحث و گفتگو بین دو بازیگر سریال، تهیه کننده وارد عمل شد.

شایعه شده که پشت صحنه سریال  Bir Zamanlar Çukurova  ” روزی روزگارانی در چوکوروا ” که  فصل چهارمش با موفقیت در حال پخشه درگیری به وجود آمده.. گفته شده  ابراهیم چلیکول بازیگر نقش هاکان گوموش اغلو  در جریان فیلمبرداری در آدانا همه را شگفت زده کرد!

ادعا می شود او با دیر آمدنش به صحنه فیلمبرداری باعث شد فیلمبرداری به تاخیر بیفتد. گفته می شود این وضعیت ادامه دار بوده و مانع فیلمبرداری شده است.

گفته شده که درگیری بین دو بازیگر سریال ابراهیم چلیکول و فورکان پالالی بازیگر نقش “فکرت ” بوده است. ابراهیم چلیکول  مدام عوامل را سر ست فیلمبرداری منتظر نگه داشته و سر این موضوع با فورکان پالالی بحثش می شود.

طبق گفته ها از این که چلیکول عوامل را منتظر نگه داشته و این دو بازیگر در نهایت به همین دلیل با هم درگیر شدند، تیم را هم ناراحت کرده است.

همچنین گفته می شود که این تنش به تیمور ساوچی، تهیه کننده سریال روزی روزگارانی در چوکوروا رسیده و فورکان پالالی برای گفتن ماجرا به استانبول برگشته است. گویا این تنش همچنان ادامه دارد. گفته می شود که تیمور ساوچی وارد عمل شده و ابراهیم چلیکول و فورکان پالالی را آرام کرده است.

شنیده ها حاکی از آنه که فضای غم انگیزی بر  سر صحنه فیلمبرداری حاکمه چون  این سریال در شرایط سختی در آدانا فیلمبرداری می شود .

پیش از این هم تنش های مشابهی بین بازیگران دیگر وجود داشت. قبل از خروج کرم الیشیک و مورات اونالمیش از سریال آنها هم  در حین فیلمبرداری با هم دعوا کرده بودند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا