سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

بیرجه آکالای که از سریال جدید هیجان زده است، اخبار عاشقانه درباره خودش را تکذیب کرد!

بیرجه آکالای با پخش سریال ” آخرین تابستان ”  Son Yaz از فاکس تی وی به روی پرده آمد. این بازیگر موفق که پس از پایان زودهنگام سریال ” آخرین تابستان ” از پرده های تلویزیونی دور ماند، در حال تجربه هیجان سریال جدیدی برای نتفلیکس است.

بیرجه آکالای که با اولگون توکر در نقش اصلی سریال Cemetery جلوی دوربین رفته بود، مشتاقانه منتظر انتشار این سریاله که فیلمبرداری آن با دقت زیادی انجام شده است.

اوزدن اوچار و اونور بوبر فیلمنامه این سریال را نوشتند که درباره قتل زنان در ترکیه هست.

از سوی دیگر مدتی پیش ادعاهایی مبنی بر رابطه عاشقانه بیرجه آکالای با سادتین ساران مطرح شد.  آکالای در مراسم شام هتل ریتز کارلتون که به مناسبت  روز جهانی زن 8 مارس برگزار شده بود، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

آکالای، که نامش به همراه رئیس هیئت مدیره گروه ساران و مدیر سابق باشگاه ورزشی فنرباغچه، سادتین ساران آمده، ادعا می شود که اخیراً به تنهایی با سادتین ساران در  اولوس شام خورده است.

او درباره این شایعات گفت : ” من دوست ندارم در مورد زندگی خصوصی ام صحبت کنم، اما متأسفانه، دوستان روزنامه نگاری هستند که گزارش های غلط می دهند. من واقعا ناراحتم.  یک شام تولد گرفته شد و آن را یک وعده غذایی یک به یک کردند. خبرسازی هایی که  انسان را متاثر کند شرم آور و بی ادبانه است. این خبر کذبیست.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا