سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماپیشخوان اروپاسینمای جهان

تاریخ اکران فیلم Scream 6 مشخص شد.

کورتنی کاکس در حال حاضر برای قسمت بعدی فرنچایز ” جیغ ” Scream آماده شده است!

این بازیگر 57 ساله اخیراً طی حضورش در پادکست Just for Variety با مارک مالکین فاش کرد که در فیلم بعدی این مجموعه ترسناک نقشش را به عنوان  گیل وترز تکرار خواهد کرد.

کاکس در این قسمت گفت: “من دیروز فیلمنامه را گرفتم هنوز آن را نخوانده ام، برای خواندن آن هیجان زده هستم.”

این بازیگر اضافه کرد که فیلمبرداری ممکنه در چند ماه آینده آغاز شود گفت : “فکر می کنم در ژوئن در کانادا.”

روز جمعه، تاریخ اکران فیلم 6 Scream هم مشخص شد. حساب کاربری رسمی فرنچایز فیلم جیغ در توییتر اعلام کرد: “فراموش نکنید که زنگ ساعتتان را تنظیم کنید. جیغ 6 در تاریخ 31 مارس 2023 به سینماها می آید 🔪.”

پنجمین فیلم از این فرانچایز  در ژانویه به سینماها رفت و در باکس افیس رتبه اول را کسب کرد. این اولین قسمت جدید از سری فیلمهای جیغ بعد از Scream 4 در سال 2011 بود و همچنین اولین قسمتی بود که پس از مرگ خالق آن وس کریون در سال 2015 ساخته شد.

در حال حاضر، کاکس را می‌توان در سریال تلویزیونی کمدی ترسناک جدیدش، Shining Vale، دید، که در آن او در نقش زنی را بازی می کند که دچار مشکل عاطفیه و با خانواده‌اش به خانه‌ای بزرگ در شهر کوچکی نقل مکان می‌کند، جایی که او معتقده روحی می خواهد او را تسخیر کند در همین حال، خانواده او نگرانش هستند که یا او افسرده شده یا عقلش را از دست داده است.

کاکس اخیراً با مت کوهن از ET در مورد این سریال جدید صحبت کرد و گفت که  تجربه فوق العاده ای بوده است.

سریال Shining Vale یکشنبه ها در Starz پخش می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا