سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

پیشرفت جدید در سریال جدید کیوانچ تاتلیتوغ و ازگه ازپیرینچی

تاریخ پخش سریال جدید Yakamoz S-245 نتفلیکس ترکیه با بازی کیوانچ تاتلیتوغ و ازگه ازپیرینچی که داستان یک زیردریایی را روایت می کند, اعلام شد. نتفلیکس در مورد این سریال که در ماه آوریل در ایالات متحده پخش می شود اعلام کرد که Yakamoz S-245 پخشش را از 20 آوریل آغاز می کند.

تولگا کاراچلیک و اوموت آرال  کارگردانی این سریال را برعهده دارند و  فیلمنامه  هم تحت رهبری جیسون جورج با تیم فیلمنامه نویس قوی متشکل از آتاسای کوچ، کانسو چوبان، سامی برات مارچالی و مورات اویورکولاک نوشته شد.

فصل اول این سریال داستان آرمان مربی غواصی  و زیست شناس دریایی را روایت می کند که برای شرکت در یک ماموریت تحقیقاتی در یک زیردریایی آماده می شود و شامل 8 قسمت است.

در مجموعه بازیگران این سریال که کیوانچ تاتلیتوغ در آن نقش اصلی را ایفا می کند، نام های موفقی چون ازگه ازپیرینچی، مریچ آرال، ارتان سابان، ایج چشمی اوغلو، اونور اونسال، اجم اوزون، جری هافمن، گوون مورات آکپینجی، ارسین، آلپر سالدیران و هاکان سالدیران حضور دارند.

خلاصه داستان اینه؛ پس از اینکه یک فاجعه طبیعی جهان را تحت فشار قرار می دهد، آرمان و تیم علمی اش برای زنده ماندن باید سوار یک زیردریایی نظامی شوند. آرمان و خدمه اش در حالی که تلاش می کنند بفهمند چه خبره، به بررسی ماموریت واقعی این زیردریایی نظامی می پردازند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا