سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

اشلی گرین اولین فرزندش را باردار هست

اشلی گرین قراره مادر شود! این بازیگر 35 ساله روز جمعه در اینستاگرامش اعلام کرد که او و همسرش پل خوری در انتظار اولین فرزندشون هستند.

گرین و خوری، شخصیت تلویزیونی استرالیایی، پس از پنج سال زندگی مشترک در سال 2018 ازدواج کردند. گرین برای جشن گرفتن بچه دار شدنشان  عکس های سیاه و سفیدی را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد او و خوری با هیجان یک سونوگرافی در دست دارند.

گرین نوشت: “من تو را بیشتر از هر چیزی دوست دارم و به نوعی قلبم همچنان در حال بزرگ شدنه تا تو را حتی بیشتر دوست داشته باشم.

خوری هم عکس های مشابهی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: “به نظر من این خیلی شگفت انگیزه که می توانیم زندگی را از طریق عشق بسازیم. من هیچ وقت بیشتر از الان عاشقت نبوده ام و برای این فصل بعدی در زندگی مان بسیار آماده هستم. متشکرم. تو  بهترین هدیه دنیا را به من دادی.”

نماینده این بازیگر  که اولین کسی بود که خبر بچه دار شدن گرین را داد, گفت: “این زوج با هیجان در انتظار اولین فرزندشان هستند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا