سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

سریال هرجایی پس از اروپا، آسیا و آمریکای لاتین، حالا به آفریقا رسیده است!

سریال Hercai (هرجایی) که در مدت پخشش در ترکیه بسیار محبوب بود، همچنان توجه زیادی را در خارج از ترکیه به خودش جلب می کند. این سریال  که بازیگران آکین آکینوزو و ابرو شاهین، را به شهرت رساند، حالا در یکی از کشورهای آفریقایی پخش خواهد شد.

سریال هرجایی در سال 2019 از ATV شروع به پخش کرد. این سریال به کارگردانی Ali İlhan و نویسندگی Sema Ali Erol به مدت سه فصل پخش شد و با قسمت شصت و نهم  در آوریل 2021 به پایان رسید. هرجایی زمانی که در ترکیه پخش شد بسیار محبوب بود.

هرجایی نه تنها در ترکیه بلکه در خارج از ترکیه هم توجه زیادی را به خودش جلب کرد. این سریال که امروزه در بسیاری از نقاط جهان نمایش داده می شود، به بیش از 30 کشور فروخته شده  در بسیاری از قاره ها از اروپا تا آسیا، از آمریکای شمالی تا آمریکای لاتین مخاطبانش را دارد.

حالا زمان آن هست که آفریقا را فتح کند. پخش این سریال محبوب اکنون در کشور آفریقایی تانزانیا آغاز شده است. اولین قسمت Hercai در 20 آوریل از کانال Tanzania-Azam پخش شد.

ابرو شاهین یکی از بازیگران مطرح این سریال همچنان با سریال Destan (حماسه) که از ATV  پخش می شود به روی پرده می آید. این بازیگر که با بازی در این سریال به موفقیت های بزرگی دست یافت، همچنان به پیشرفتش ادامه می دهد.

از طرفی آکین آکینوزو با سریال Kaderimin Oyunu (بازی سرنوشت من) در استار تی وی در مقابل هوادارانش ظاهر می شود. آکین آکینوزو به خصوص در کشورهای آمریکای لاتین طرفداران زیادی دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا