سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

شیلین وودلی و آرون راجرز دوباره از هم جدا شدند

شیلین وودلی و آرون راجرز تنها دو ماه پس از بهم زدن نامزدیشان  در فوریه همه چیز را برای همیشه متوقف کردند. بر اساس گزارش‌های متعدد، علیرغم تلاش‌ها برای درست کردن رابطه عاشقانه‌شان، این بازیگر 30 ساله و ستاره 38 ساله NFL دیگر با هم نیستند.

راجرز و وودلی نامزدیشان را در فوریه، تنها یک سال پس از اعلام ازدواجشان، بهم زدند. یک منبع در آن زمان به ET گفت که اگرچه این دو به همه چیز پایان داده بودند، اما آنها هنوز با هم دوست بودند و قصد دارند همینطور بمانند.

این منبع گفت: “آنها سعی کردند رابطه شان را به نتیجه برسانند، اما با وجود مشغله های زیاد در صنایع مختلف، دیدن یکدیگر سخت بود.” “این دو هیچ خصومتی با یکدیگر ندارند و قصد دارند به عنوان دوست باقی بمانند.”

و آن‌ها این کار را کردند، با این که این زوج در موارد زیادی با هم دیده شدند، از خرید در فروشگاه مواد غذایی در  لس آنجلس تا شرکت در مراسم عروسی هم تیمی راجرز در تیم گرین بی پکرز، دیوید بختیاری، در ماه مارس.

این زوج در سال 2020 با یکدیگر رابطه برقرار کردند و رابطه خود را تا حد زیادی مخفی نگه داشتند تا اینکه راجرز در فوریه 2021 اعلام کرد که از وودلی خواستگاری کرده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا