سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

تصمیم جدیدی که منتظران خبر خوب از سریال Baba را ناراحت می کند!

هالوک بیلگینر و تولگا ساریتاش با بازی های خوبشان در سریال بابا که سه شنبه عصرها از شبکه شو تی وی پخش می شود،  طرفداران را تحت تاثیر قرار می دهند. هرچند که مدتی امتیاز سریال خوب بود، اما کاهش میزان بیننده در همه سریال ها در هفته های اخیر روی سریال بابا تاثیر منفی گذاشت.

11 قسمت از سریال بابا که قرار است در فصل آینده از شبکه تلویزیونی پخش شود هنوز مانده است… مشخص شد که دوازدهمین قسمت جدید این سریال که قراره این هفته پخش شود، به دلیل تعطیلات هفته نمی توانند در 3 مه تماشا کنند

شبکه شو تی وی گزارش داد  که دوازدهمین قسمت جدید این سریال روز سه شنبه دهم مه با مخاطبان دیدار خواهد کرد و طرفداران سریال بابا برای تماشای قسمت جدید یک هفته دیگر منتظر خواهند بود. قسمت جدید نیز به دلیل احتمال بازگشت رتبه ها به همان حالتی که در قسمت های اول بود از اهمیت بالایی برخوردار است.

اگرچه فصل دوم سریال بابا برنامه ریزی شده است، اما مشکلات جدی رتبه بندی که ممکنه در هفته های آخر پیش بیاید ممکن است باعث تغییر این برنامه ریزی شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا