سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
دسته‌بندی نشده

سریال Camdaki Kız ( دختر پشت پنجره ) در فصل سوم به سریال بسیار جاه طلبانه تری تبدیل شده است!

ماجراجویی سریال Camdaki Kız (دختر پشت پنجره ) عصرهای پنجشنبه در کانال دی ادامه دارد. داستان سریال که به تازگی فصل سومش را آغاز کرده است، باز هم مخاطب را از نظر روانی تحت تاثیر قرار داد. شروع فصل سوم این سریال که داستانی بسیار خوب و قوی دارد، بشدت مخاطب را تحت تاثیر قرار داد. داستان جریان دارد و این سریال از جایگاه قدرتمندی برخوردار است.

بازیگران با بیان اینکه سریال پر از غافلگیریه در حال آماده سازی محصولی هستند که در فصل جدید میلیون ها نفر را به اکران کانال دی جذب کند. نور سورر که نقش شخصیت فریده را در این سریال بازی می کند، گفت: «ما داستانی داریم که در پایان هر قسمت مخاطب را واقعا هیجان زده می کند»

برنامه کاری پرمشغله ای در صحنه سریال وجود دارد و به هر صحنه دقت زیادی می شود. داستان سریال که کانال دی در دو فصل اول آن موفقیت زیادی کسب کرد، برگرفته از رمانی به همین نام اثر Gülseren Budaıcıoğlu است. فصل سوم سریال Camdaki Kız که به صورت یک داستان واقعی ارائه می شود با کنجکاوی اینکه چه کسی نالان و حایری را با هم دیده شروع شد

سلما ارگچ که در این سریال شاهد حضور او در شخصیت سلن بودیم هم توضیح داد که از فیلمنامه نویسان پرسیده که چه کسی نالان و حایری را دیده است اما حتی چیزی به او گفته نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا