سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

3 بازیگر جدید به سریال Destan ( حماسه ) پیوستند، تغییرات قبل از اتمام فصل شروع شد!

سریال Destan (حماسه) یکی از مهم ترین تولیدات ATV در این فصل است. در واقع پخش همزمان سریال در بسیاری از کشورها از همان قسمت های اول نشان دهنده این اهمیت بود. تغییرات عمده ای در ماه های تابستان قبل از  شروع فصل دوم سریال انتظار می رود. حتی نشانه هایی وجود دارد که این تغییرات در زمانی آغاز شد که فصل اول هنوز ادامه داشت. سپردن فیلمنامه سریال به احسان ییلدیریم و تیمش یکی از نشانه های مهم این تغییر بود.

سریال حماسه آسیب زیادی دید به خصوص با افت رتبه در ماه رمضان و قطع تدریجی ارتباط بینندگان با تلویزیون با گرم شدن هوا. این سریال زمانی که برای اولین بار شروع شد حال و هوای خوبی نداشت و نتوانست رتبه بندی قوی خودش را حفظ کند. پس از نزدیک شدن رتبه ها به میانگین، 3 شخصیت جدید به سریال پیوستند.

یکی از بازیگران جدید  انگین بنلی خواهد بود.

انگین بنلی اخیراً در سریال تلویزیونی Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz (راهزنان در دنیا حکومت نمی کنند ) نقش یامان را بازی کرده است. با کنسل شدن فصل هفتم سریال، این بازیگر مدتی پیشنهادات را بررسی کرد و در نهایت تصمیم گرفت به سریال حماسه بپیوندد.

Umut Temizaş در این سریال نقش شخصیتی به نام Kamaz را بازی خواهد کرد.

در قسمت بیست و دوم این سریال که  روز سه شنبه 11 می پخش می شود، می توانید این سه بازیگر داستان را با شخصیت های جدید ببینید. ادعای جدایی ادیپ تپلی بازیگر نقش باتوگا در سریال حماسه توسط تهیه کننده تکذیب شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا