سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

خبر بزرگ برای کسانی که دلشان برای طوبا بویوک ‌اوستون تنگ شده است!

طوبا بویوک ‌اوستون یکی از محبوب ترین بازیگران زن سریال های ترکی مدت هاست که از تلویزیون دور بوده است. هوادارانش خیلی دلتنگش شده بودند.
سریال عاصی که در زمان پخشش مورد استقبال زیادی قرار گرفت ، ستاره هایی مثل طوبا بویوک اوستون و مورات ییلدیریم را در نقش‌های اصلی گرد هم آورد.

این سریال 15 سال پس از پخش دوباره به تلویزیون باز می گردد. سریال عاصی که بین سال های 1386 تا 1388 از کانال دی پخش شد و با  قسمت هفتاد و یکم به پایان رسید ، از چهارشنبه هر هفته ساعت 16:00 در Teve 2 پخش می شود.

تکرار سریال عاصی  فرصتی عالی برای طرفداران  طوبا بویوک اوستون خواهد بود.  طوبا بویوک اوستون که نه تنها در ترکیه بلکه در جهان طرفداران زیادی دارد، مدت زیادیه که  به روی تلویزیون نیامده . او پس از ایفای نقش در سریال شجاع و زیبا  در سال 2016، مدتی از  تلویزیون دور ماند.

بویوک اوستون پنج سال بعد با سریال تلویزیونی Sefirin Kızı (دختر سفیر) در سال 2021 روی پرده آمد. طوبا بویوک اوستون که پس از مریض شدن و رفتن نسلیهان آتاگول به جای او آمد بعد سالها دوباره با انگین آکیورک، همبازی شد, آنها در  سریال Kara Para Aşk (عشق پول سیاه) با هم بازی کردند  با این حال، سریال دختر سفیر زمانی به پایان رسید که پس از جدایی نسلیهان آتاگول، رتبه‌بندی کاهش یافت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا