سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

طرفداران ابراهیم چلیکول از تصمیم نهایی این بازیگر بسیار ناراحت خواهند شد

ماه ها پیش ادعاهایی مطرح شد مبنی بر اینکه ابراهیم چلیکول بازیگر معروف از همسرش میهره موتلو که در سال 2017 با او ازدواج کرد، جدا خواهد گرفت.

گفته شده که این زوج در ازدواج پنج ساله شان دچار مشکل شده اند. ادعاها درست بود. ازدواج ابراهیم چلیکول بازیگر و آرشیتکت میهره موتلو که در سال 2017 انجام شد در یک جلسه  امروز پایان یافت.

ژوئن گذشته در مورد طلاق این زوج مشهور صحبت شد. چلیکول با انتشار عکسی از همسرش با نوشته «نور چشم عزیزم» در شبکه های اجتماعی  شایعات را تکذیب کرد.  اما حذف برخی از عکس های گرفته شده این زوج توسط همسر او میهره  از حساب اینستاگرامش پس از مدتی باعث این شایعات شد.

بر اساس اخبار منتشر شده در نشریات، این زوج که یک پسر 3.5 ساله به نام علی دارند، با وجود وساطت دوستان صمیمیشان نتوانستند بر مشکلات زندگی مشترکشان فائق آیند.

این اتفاق در مورد زندگی خصوصی ابراهیم چلیکول که با موفقیت شخصیت «هاکان گوموش اوغلو» را در سریال (روزی روزگاری در چوکوروا)  به تصویر کشید، طرفداران این بازیگر را ناراحت کرد.

این زوج در دسامبر 2019 صاحب پسری به نام علی شدند، امروز در یک جلسه به ازدواجشان پایان دادند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا